اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تروریست‌ها شبکه‌های برق شهر «ادلب» سوریه را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: شهر ادلب واقع در شمال غرب سوریه و بیشتر مناطق آن از چهار روز پیش با قطع کامل آب روبه رو است و تروریست ها شبکه های برق این شهر را هدف قرار داده اند.

تروریست‌ها شبکه‌های برق شهر «ادلب» سوریه را هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ادلب، تروریست ها شبکه های برق شهر ادلب در شمال غرب سویه را هدف قرار داده و سیستم پمپاژ آب را مختل کرده و در نتیجه آب این شهر از چهار روز پیش به طور کامل قطع است.

«احمد اسماعیل» مدیر کل شبکه آبرسانی ادلب گفت: دلیل قطع آب این شهر، حمله تروریست های مسلح به شبکه های تولید برق است که سیستم پمپاژ آب از آن تغذیه می شود.

وی افزود: عملیات خرابکاری در شهر ادلب و منطقه اریحا منجر به بروز اشکال در ارائه خدمات آب و برق به مردم این شهر شده است اما اکنون شبکه آبرسانی ادلب با همکاری شرکت برق این شهر در تلاش برای برطرف کردن نقص موجود در شبکه آب و برق هستند.

اسماعیل گفت: با توجه به ادامه درگیری ها در ادلب، تیم های امداد و تعمیر وابسته به شبکه برق ادلب به سختی می توانند به مناطق تخریب شده، وارد شوند در نتیجه عملیات اصلاح نقص های موجود با تاخیر روبه رو شده است.

وی در عین حال گفت : امروز تیم امداد و تعمیرات فنی توانستند وارد محل آسیب دیده شده و پیش بینی می شود در 24 ساعت آینده، قطع آب پایان یابد.

اکنون شهرهای مختلف ادلب به استثنای معره النعمان و خان شیخون از نظر خدمات برق رسانی مشکلی ندارند.

به دلیل درگیری های مداوم در شهرهای معره النعمان و خان شیخون امکان ورود تیم های اصلاح و تعمیر شرکت برق ادلب، وجود ندارد و برق  این مناطق بر اثر تخریب شبکه‌های برق قطع است.

«محمدبن حبوب» مدیر شرکت برق ادلب تاکید کرد که تلاش تیم‌های تعمیر شبکه های برق موجب شده است که خدمات برق این شهر با بهبود همراه شود و اکنون ایستگاه شماره 230برق رسانی در نزدیکی شهرک زیزون که برق بیشتر شهرهای ادلب را تامین می کند، در حال اصلاح است .

ایستگاه برق رسانی 230  ادلب در بزرگراه ادلب– حلب در پی حمله گروههای خرابکار و با توجه به اوضاع حاکم بر منطقه، دچار مشکل شده است.

همچنین در پی کمبود شدید نان در ریف ادلب، نانوایی های این شهر بصورت 24 ساعته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و مسئولان این شهر سهمیه آرد نانوایی‌ها را افزایش داده‌اند.

انتهای پیام/ ++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول