اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پاریس خبر فراخواندن سفیر فرانسه از اسرائیل را شایعه رسانه‌ای خواند

خبرگزاری فارس: وزارت امور خارجه فرانسه امروز با رد خبر منتشره در برخی رسانه‌ها از جمله روزنامه صهیونیستی هاآرتص در خصوص قصد پاریس برای فراخواندن سفیر خود از اسرائیل، این خبر را «شایعه رسانه‌ای» خواند.

پاریس خبر فراخواندن سفیر فرانسه از اسرائیل را شایعه رسانه‌ای خواند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال انتشار خبری بر برخی رسانه‌ها از جمله در روزنامه انگلیسی‌زبان «هاآرتص» مبنی بر قصد احتمالی فرانسه و انگلیس برای فراخواندن سفرای خود از اسرائیل در اعتراض به تصمیم صهیونیست‌ها برای ساخت‌وسازهای جدید در شهرک‌های یهودنشین کرانه باختری، پاریس امروز این شایعه را رد کرد.

«ونسان فلورآنی» سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در اظهاراتی در همین خصوص خبر منتشره در روزنامه صهیونیستی هاآرتص را مبنی بر اینکه فرانسه و انگلیس قصد دارند سفرای خود در اسرائیل را برای رایزنی فرا بخوانند، یک «شایعه رسانه‌ای» خواند و در این باره اعلام کرد: «به جز فراخواندن سفیر فرانسه از اسرائیل، راه‌های دیگری برای بیان مخالفت و اعتراض ما به طرح اسرائیل برای ساخت و سازهای جدید در شهرک‌های یهودنشین کرانه باختری وجود دارد.»

روزنامه انگلیسی‌زبان هاآرتص امروز با انتشار خبری در سایت اینترنتی خود به نقل از منابع دیپلماتیک اروپایی اعلام کرد که فرانسه و انگلیس احتمالا در اعتراض به ساخت واحدهای مسکونی جدید در شهر‌ک‌های یهودنشین کرانه باختری، برای نخستین بار سفرای خود را از اسرائیل فرا خواهند خواند.

این در حالیست که اندکی بعد اخباری در خصوص احضار سفرای اسرائیل در فرانسه و انگلیس به وزارتخانه‌های امور خارجه این دو کشور برای اعتراض به طرح اسرائیل منتشر شد.

رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته به تلافی ارتقاء جایگاه فلسطین به کشور ناظر غیر عضو در سازمان ملل متحد، از تصمیم خود برای ساخت 3 هزار واحد مسکونی جدید در شهرک‌های بیت‌المقدس و کرانه باختری خبر داد.

انتهای پیام/ر.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول