اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/آخرین اخبار از تحولات سوریه/

ادامه پیشروی ارتش سوریه در استان حلب/ کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه به پیشروی خود در استان حلب ادامه داد و ده ها تن از تروریست ها در مناطق مختلف سوریه کشته و زخمی شدند.

ادامه پیشروی ارتش سوریه در استان حلب/ کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست

خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق گزارش داد که ارتش سوریه عملیات همه جانبه ای در حومه حلب و به طور مشخص در روستای "جنب غبشه" و "کفرحمرا" و "تل شعیر" و مناطق دیگر انجام داد که طی آن ده ها فرد مسلح کشته و زخمی شدند و تجهیزات نظامی آنان منهدم یا کشف و ضبط شد.

اما در شهر حلب ارتش سوریه به پیشروی خود در مناطق "بستان الباشا" و "میدان اغیور" و "الصاخور" و "کرم الجبل" و "شعار" ادامه می دهد که در این درگیری ها ده ها فرد مسلح کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی به خبرنگار فارس در ادلب گفت که منطقه "محمبل" در حومه ادلب  ظرف 24 ساعت آینده از وجود عناصر مسلح پاکسازی خواهد شد . این درحالی است که ارتش سوریه در روزهای اخیر عملیات نظامی گسترده ای در این منطقه انجام داد که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد مسلح شد.

در همین راستا نیروی هوایی ارتش سوریه یک پایگاه عملیات متعلق به ارتش به اصطلاح آزاد سوریه را در  منطقه "البصیره" در استان دیرالزور هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن افراد داخل پایگاه شد.

انتهای پیام /++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول