اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ماهشهر مطرح کرد

استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بکر ماهشهر

خبرگزاری فارس: معاون جدید فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: باید از ظرفیت‌های بکر و دست‌نخورده شهرستان بندر ماهشهر به خوبی استفاده و بهره‌برداری شود.

استفاده مطلوب از ظرفیت‌های بکر ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی در جلسه معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ماهشهر دارای ظرفیت‌های آشکار و پنهانی است که بخش عمده‌ای از آنها بکر و دست‌نخورده باقی‌ مانده است.

وی تصریح کرد: هر چند دولت خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرده و عملکرد مسئولان این شهرستان مؤید توانمندی آنهاست، اما هنوز هزاران راه نرفته وجود دارد.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر افزود: با همت مسئولان، همدلی و تشریک مساعی می‌توان مشکلات موجود را از سر راه برداشت و این راه‌های نرفته را طی کرد.

وی ادامه داد: شهرستان بندر ماهشهر به لحاظ وجود صنایع عظیم پتروشیمی، مجاورت با آب‌های نیلگون خلیج فارس، وجود رودخانه و ... دارای موقعیت ویژه و ظرفیت‌های فراوانی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

طباطبایی در ادامه با یادآور شدن خدمات ارزنده دولت نهم و دهم، تصریح کرد: خدمتگزاری در همه عرصه‌ها و اقتدار نظام اسلامی در برابر استکبار و سیطره بر آنها از افتخارات مهم این دولت عدالت‌جو است.

وی همچنین عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: موفقیت در عرصه فعالیت‌های صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای و فناوری نانو توسط دانشمندان ایرانی نشان داد فرزندان این ملت هرچه اراده کنند می‌توانند به آن دست یابند.

وی در پایان اظهار کرد: امروز این دولت جنس مطالبات مردم را تغییر داده که این امر زمینه خدمتگزاری بیشتر و بهتر را برای دولتمردان فراهم کرده است.

انتهای پیام/ 72001/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول