اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر:

حقوقدانان بسیجی در امنیت و پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر گفت: حقوقدانان بسیجی می‌توانند در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی‌بخشی به مردم در حرکت جامعه اسلامی نقش مهمی ایفا کنند.

حقوقدانان بسیجی در امنیت و پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسلام مرادی ظهر امروز در همایش حقوقدانان بسیجی استان بوشهر با بیان اینکه حقوقدانان بسیجی تسهیل کننده حرکت جامعه اسلامی در مسیر تعالی‌اند، اظهار داشت: حقوقدانان بسیجی در شرایط فعلی جامعه ما می‌توانند به آگاه سازی مردم نسبت به شناخت حق و حقوق آنان کمک شایانی کنند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر اظهار داشت: حقوقدانان بسیجی می‌توانند در ایجاد امنیت به عنوان قشری از نخبگان جامعه موثر و مفید بوده و با شناخت چالش‌های حقوقی و انجام فعالیت‌های پژوهشی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی‌بخشی به مردم، حرکت جامعه اسلامی در مسیر تعالی را تسهیل کنند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر نقش اثربخشی وکلا و نخبگان بسیج حقوقدانان در جامعه را بسیار ارزنده خواند و گفت: سازمان بسیج حقوقدانان کشور در سال 1388 با هدف گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در محیط‌های قضایی، دفاع از حقوق ملت ایران و نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و همچنین توسعه عدالت‌محوری در اجرای قوانین و ایجاد اتحاد و همبستگی بیش از پیش بین حقوقدانان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: بسیجیان حقوقدان می‌توانند با آگاه‌سازی مردم نسبت به قوانین، مقررات و تکلیفشان نقش بسیار زیادی در بهداشت حقوقی، پیشگیری از جرائم و کاهش وسیع پرونده‌ها داشته باشند.

وی به فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها در سه عرصه آموزش، پژوهش و مشاوره علمی و تخصصی به صورت عام و در عرصه فضای سایبری به صورت خاص سازماندهی شده که بسیجیان حقوقدان می‌توانند در هر یک از این عرصه‌ها به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام/66007‌/ت/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول