اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

‌کاندیدای ریاست جمهوری نرخ تورم پایان مدیریتش را اعلام کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: ‌باید از کاندیدای ریاست جمهوری بخواهیم که اعلام کند نرخ تورم در پایان دوره ریاست جمهوریش به چه میزان است.

‌کاندیدای ریاست جمهوری نرخ تورم پایان مدیریتش را اعلام کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی شامگاه شنبه در بخش پایانی نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد ساری، در رابطه با حقوق و بیمه معلمان قراردادی اظهار داشت:‌ این موضوع را چند بار در مجلس پیگیری کردیم و بخشی شد.

وی ادامه داد:‌ اما همه طرح رأی نمی‌آورد و نمی‌دانم چه دستانی پشت پرده است.

دامادی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اصلاح قانون انتخابات و شرایط کاندیداتوری در ریاست جمهوری و بیان این طرح که کاندیدای ریاست جمهوری 100 امضا از نمایندگان بگیرد، تصریح کرد: من مخالف این داستان هستم.

وی یادآور شد:‌ همچنین با این قانون هم مخالف هستم که کاندیدای مجلس باید دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد، اما کاندیدای ریاست جمهوری، سواد خواندن و نوشتن داشته باشد، بس است.

مجری برنامه از دامادی در رابطه با اقدامات وی در زمینه ایجاد اشتغال پرسید، دامادی گفت:‌ این را از کسی بپرسید که وعده ایجاد دو و نیم میلیون شغل داده است.

وی با اشاره به اینکه من برادر خودم را هم سر کار نبردم اظهار داشت: اینها مشکل و سیاست‌گذاری دولت است.

دامادی خاطر نشان کرد: آقای دولت حالا بیاید و به مردم پاسخ بدهند.

وی در رابطه با احداث شهر بازی در ساری اظهار داشت:‌ آمادگی دارم در این زمینه از منابع طبیعی زمین بگیرم، اما سرما‌یه‌گذار نداریم.

دامادی با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذار پدیده شاندیز در زمینه احداث پارک آبی صحبت کردم و پذیرای این موضوع شد، ادامه داد: اما شرط گذاشت که استانداری اذیت نکند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: شما هم اگر خویشاوندی دارید که پول دارد، برای سرمایه‌گذاری بیاورید و ما هم کمک می‌کنیم و زمین و تسهیلات در اختیار می‌گذاریم.

دامادی با بیان اینکه مکانیزم تولید در کشور مشکل دارد، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات در بخش واردات بیشتر از نرم جهانی و در بخش تولید هفت درصد کمتر از میانگین جهانی است.

وی با اشاره به اینکه این مسائل در سالی اتفاق می‌افتد که‌ از سوی رهبری به سال حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده، افزود: این مسائل، بی‌تدبیری است.

دامادی با بیان اینکه دانشجو چشم بیدار کشور و پیگیر مطالبات است ادامه داد:‌ دانشجو با دانشجو هیچ اختلافی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تشکیلات مختلف و اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد افزود: مسئولان دانشگاه بخواهید و به چالش بکشید، البته چالش به معنای بحث و دعوا نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خاطر نشان کرد: هر کسی اشتباه کرد، شفاف بگوید که اشتباه کردم، نترسد چرا که هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه کاندیدا نباید بگوید که من قصد ندارم در خیابان‌ها دیوار بکشم و مشکل کشور ما مدل مو و لباس جوانان نیست، اظهار داشت: ‌باید از کاندیدای ریاست جمهوری بخواهیم که اعلام کند نرخ تورم در پایان دوره ریاست جمهوریش به چه میزان است.

دامادی تصریح کرد:‌ دانشجو سؤال می‌پرسد و هر فردی که قرار است رئیس ‌جمهور شود بیاید و پاسخ بدهد.

وی با تبریک روز دانشجو اظهار داشت:‌ امیدوارم مطالبات دانشجویان محقق شود.

دامادی با بیان اینکه در روز دانشجو اینگونه نباشد که مسئولان به سخنرانی بپردازند ادامه داد: بلکه باید نماینده دانشجویان در این روز صحبت کند و مسئولان گوش فرا دهند همان‌گونه که رهبری به پای صحبت دانشجویان نشستند.

انتهای پیام/86007/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول