اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری جم خبر داد

اجرای 11 هزار متر چمن‌کاری در شهر جم

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری جم از اجرای 11 هزار متر چمن‌کاری در شهر جم خبر داد.

اجرای 11 هزار متر چمن‌کاری در شهر جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سیداحمد علمداری ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: شهر جم از شهرهای مهم در استان و کشور است و رسیدگی به وضعیت مردم و ساماندهی این شهر اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شهرداری جم خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری جم برای رفع مشکلات مردم عزمی قوی دارد و با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی پیش خواهد رفت.

علمداری افزود: تلاش مجموعه کارکنان شهرداری و مساعدت و همکاری قابل تقدیر مردم باعث شده تا عملکرد خوب و رو به بهبودی را شاهد باشیم.

وی از اجرای 11 هزار متر چمن‌کاری در شهر جم خبر داد و یادآور شد: در ورودی بلوارهای شهر بیش از 11 هزار متر چمن‌کاری صورت گرفته و 600 نهال انواع گل نیز در سطح شهر کاشته شده است.

علمداری بیان کرد: جدول‌گذاری و احداث خیابان‌های خبرنگار‌، ابن سینا و نخلستان از جمله اقدامات شهرداری در سال جاری است.

وی از زیرسازی و آسفالت بلوار ولی عصر به مساحت 18 هزار متر مربع خبر داد و اظهار داشت: جمع‌آوری بیش از 850 سرویس نخاله در سطح شهر نیز از جمله دیگر خدمات شهرداری جم در چند ماه اخیر است.

سرپرست شهرداری جم با اشاره به وصول بخش قابل توجهی از مطالبات شهرداری با تاکید بر اهمیت این موضوع تصریح کرد: برای زیباسازی فضای شهری و جلوگیری از بروز حوادث، تمام داربست‌های سطح شهر جمع‌آوری شده و بیلبوردهای پرتابل شهری توسط بخش خصوصی نصب شده است.

علمداری با اشاره به برخی دیگر از عناوین عملکردهای شهرداری جم بر اهمیت همکاری مردم تاکید کرد و گفت: شهرداری، در ارتباط کامل با مردم است و در صورتی عملکرد قابل توجهی در رفع مشکلات مردم و زیباسازی شهر می‌تواند داشته باشد که همیاری و همکاری شهروندان از او دریغ نشود.

وی بیان داشت: برای سازندگی و آبادانی شهر باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول