اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 19 مدال

قم قهرمان شنای بانوان معلول کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم شنای بانوان هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای لیگ شنای بانوان جانباز و معلول کشور شد.

قم قهرمان شنای بانوان معلول کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از میزبانی رقابت‌های مرحله نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، طبق تقویم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، پیکارهای لیگ شنای بانوان جانباز و معلول کشور در قم برگزار شد.

در حالی که رشته‌های مختلف ورزش قهرمانی در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان به صورت انجمن فعالیت می‌کنند،‌ انجمن شنای این فدراسیون میزبانی رقابت‌های لیگ شنای بانوان جانباز و معلول کشور را به شهر مقدس قم واگذار کرد.

بدین ترتیب بعد از تجربه موفق برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ شنای بانوان جانباز و معلول کشور در سال 1390، تیم‌ها و ورزشکاران مدعی کسب عنوان از این رقابت‌ها در دومین دوره پیکارهای لیگ شنای بانوان معلول کشور حضور یافته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان هیئت قم به عنوان میزبان برگزاری دومین دوره لیگ شنای بانوان جانباز و معلول کشور معرفی شد و ورزشکاران و تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف به مدت دو روز برای رقابت به شهر مقدس قم سفر کردند.

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم نیز برای برگزاری مطلوب این دوره از پیکارها، استخر مجموعه ورزشی بانوان بوستان نرگس را به فدراسیون معرفی کرد و بدین ترتیب رقابت مدعیان در این استخر جدید التاسیس و زیبا برگزار شد.

این مسابقات در دو رشته برگزار شد و در نهایت این بانوان شناگر جانباز و معلول قم بودند که توانستند بالاتر از دیگر رقبا با کسب 19 مدال طلا، نقره و برنز که برای آنها مجموع 218 امتیاز را به همراه داشت بر سکوی قهرمانی این دوره از پیکارها بایستند.

این در حالی است که بعد از تیم قم، تیم تهران با کسب چهار مدال طلا و 173 امتیاز دوم شد و تیم اعزامی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان آذربایجان شرقی با کسب سه مدال طلا و 137 امتیاز توانست عنوان سوم را کسب کند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول