اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جنگ 8 روزه در غزه نشان داد قدرت اسرائیل توخالی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هیمنه 60 ساله اسرائیل در جنگ 8 روزه غزه در هم ریخت و مقاومت نشان داد که اسرائیل تو خالی است.

جنگ 8 روزه در غزه نشان داد قدرت اسرائیل توخالی است

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: توفیق بزرگی است که توانستیم سالگرد شهدای عقیدتی سیاسی ارتش را با نیت خالص در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار کنیم.

وی افزود: مراسم تجلیل از شهدا همزمان با مراسم عزاداری حضرت امام حسین (ع) به همت نیروی انسانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فعالیتی ارزشمند محسوب می‌شود.

آل هاشم ادامه داد: باید آرمان‌های شهدا و مسیری که آنان در راه دفاع از اسلام انتخاب کردند به خوبی به مردم معرفی شود حقیقت این است که معرفی خدمات شهدا، ایثارگران و شناساندن همه جانبه آنان به نسل‌های آینده سبب ادای دین به آنان می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: غفلت و سرگرم شدن به زندگی روزمره معمولا سبب فراموشی در امور گذشته می‌شود و یکی از خصوصیات مردم فراموشی است بنابراین برگزاری مراسم تجلیل از شهدا به لحاظ فرهنگی و آموزشی حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: با پایان یافتن دفاع مقدس نباید شهدا، ایثارگران و رشادت‌های آنان فراموش شوند باید پایبندی شهدا به اسلام و انقلاب را به نسل‌های جدید معرفی کنیم.جامعه‌ای که بتواند آرمان‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را به خوبی درک و ترویج کند در واقع سبب گسترش معنویت در جامعه می‌شود.

همچنین کاهش فساد و ناهنجاری‌ها و زمینه شکل‌گیری محیطی سالم را در جامعه فراهم می‌کند از این رو گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بیداری اسلامی که در سطح جهان رخ داده است از فرهنگ شهادت الهام گرفته است بنابراین باید نسل جوان و آینده انقلاب اسلامی با فرهنگ شهادت و دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند.

وی ادامه داد: اگر چه امروز جنگ فیزیکی و نظامی نداریم اما همچنان مورد تهدید دشمنان قرار داریم بنابراین در حقیقت ما محتاج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس هستیم.

آل هاشم تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی مستحکم در برابر استکبار است و به هیچ وجه قابل تسخیر نیست. شهدای 8 سال دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران هستند و باید شهدا و مسیر آنان را قدر بدانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: شهدای هوانیروز همچنان مانند شهدای دفاع مقدس حضور اولیه دارند نیروهای هوانیروز در زلزله، سیل و دیگر رویدادها حضور حائز اهمیتی دارند و به آنانی که در جریان هوانیروز جان خود را تقدیم کرده‌اند درود می‌فرستیم.

آل هاشم تصریح کرد: پیام شهدا ایجاد امید و نشاط، دین باوری، ولایتمداری، بصیرت‌افزایی در بین جوانان، همچنین تقویت نیروی خود‌باوری در بین آحاد جامعه است.

وی تأکید کرد: در این موقعیت حساس که دشمنان از طریق فرهنگی و اقتصادی کشورمان را مورد تردید قرار دادند وظیفه داریم پیام شهدا را که همان وحدت میان مسئولان و اطاعت از ولایت فقیه است در مقابل استکبار بکار گیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدا تجلیل از مروت و مردانگی است اگر امروز اهداف آنان به هدر رود در حق آنان خیانت کردیم.

آل هاشم تصریح کرد: لبنان به برکت جمهوری اسلامی هیمنه 60 ساله اسرائیل را از بین برد و در جنگ 8 روزه غزه نیز مقاومت نشان داد که اسرائیل پوچ و توخالی است.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان اصحاب رسانه در حفظ وحدت ملی نقش بسزایی دارند بنابراین باید خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشور برای مقابله با دشمن تبلیغات حائز اهمیتی را بکار گیرند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول