اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طاهری در گفت‌وگو با فارس:

در فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» ایفای نقش می‌کنم

خبرگزاری فارس: هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: «فرشتگان قصاب» فیلمی با موضوع ضداستکباری است و در نقش عبدالبشیر ایفای نقش می‌کنم.

در فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» ایفای نقش می‌کنم

سید جواد طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه در فیلم سینمایی فرشتگان قصاب به تهیه‌کنندگی محمد قهرمانی و کارگردانی سهیل سلیمی ایفای نقش کرده است، اظهار داشت: تصویربرداری این فیلم سینمایی شهریور ماه سال‌جاری کلید خورد.

 

وی تصریح کرد: عبدالبشیر در این فیلم سعی دارد تا از فرزند خود مراقبت کند تا قربانی قاچاق اعضا نشود.

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص لوکیشن‌های این فیلم بیان کرد: بیشتر سکانس‌های فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلم‌برداری شده است.

«فرشتگان قصاب» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت

طاهری با تأکید بر اینکه فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، ادامه داد: تدوین این فیلم سینمایی به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول صداگذاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» به نوعی فیلم ضداستکباری است، تصریح کرد: این فیلم، فضای کار شرایط کشور افغانستان را پس از اشغال توسط آمریکا روایت می‌کند.

«فرشتگان قصاب» به بررسی قاچاق اعضای بدن می‌پردازد

 

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون با تأکید بر اینکه فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» به طور کلی به بررسی قاچاق اعضای بدن انسان می‌پردازد که در حقیقت نمادی از اتفاقی است که در هر کشور اشغال شده رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر ‌بدن را به عنوان سرزمین اشغال شده بدانیم، اشغالگر به دنبال آن است که ماهیت بدن را از آن جدا ‌کند.

طاهری تصریح کرد: در لایه‌های فیلم تلاش شده است این مفهوم به مخاطب انتقال داده شود و برای اینکه مفهوم به صورت هنری شکل بگیرد داستان در بستر یک درام روایت می‌شود.

وی در مورد موضوع فیلم «فرشتگان قصاب» افزود: در این فیلم قاچاق اعضای بدن در افغانستان توسط آمریکایی‌ها در پوشش صلیب‌ سرخ و همچنین همکاری ارتش آمریکا با قاچاقچیان به تصویر کشیده می‌شود.

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» یکی از پروژه‌های بین‌المللی «آوینی‌ فیلم» است، تصریح کرد: با توجه به فضا و موضوع فیلم از بازیگران خارجی در کنار هنرمندان ایرانی استفاده شده است.

«دارین حمزه» در فرشتگان قصاب

 

طاهری با اشاره به اینکه دارین حمزه بازیگر زن معروف لبنان نیز در این فیلم ایفای نقش کرده است، خاطرنشان کرد: محمدرضا غفاری، ستاره پسیانی، تینا خزاعی، آزیتا ترکاشوند، الکساندر کوانجی، پیتر کوانجی و علیرضا شیخ‌الاسلام دیگر بازیگران فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» هستند.

انتهای پیام/78008/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول