اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب عنوان کرد

کمبود متخصص علت مراجعه مردم سراب به مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود متخصصان مجرب و کارآزموده در منطقه سراب باعث مراجعه آنها به مراکز درمانی مرکز استان می‌شود.

کمبود متخصص علت مراجعه مردم سراب به مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی ظهر امروز در نشست مشترک روسا و معاونان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌شرقی با مدیران شهرستان سراب با بیان اینکه بسته‌های حمایتی برای ماندگاری متخصصان باسابقه و مجرب در سراب در نظر گرفته شود، اظهار کرد: این مسئله ضمن تحمیل هزینه‌های زیاد به مردم و نیز احتمال سوانح جاده‌ای در حین عزیمت به قصد درمان شایسته است تا در این زمینه اقدامت حمایتی صورت گیرد.

اعطای بسته‌های حمایتی ویژه به متخصصان برای ماندگاری در شهرستان سراب

نماینده سراب اعطای بسته‌های حمایتی ویژه به متخصصان برای ماندگاری در شهرستان سراب را خواستار شد و افزود: سیاست‌های تشویقی و حمایتی می‌تواند متخصصان کارآزموده و مجرب را به ماندگاری در سراب تشویق کند.

بهمنی این پرسش را مطرح کرد که اگر درآمد و امکانات زندگی متخصصان در کلانشهرها بیشتر باشد، آنها ارائه خدمات در شهرهای کوچک را ترجیح نخواهند داد.

راه‌اندازی اورژانس درمانی شبانه‌روزی در شهرهای دوزدوزان و شربیان

نماینده سراب خواستار راه‌اندازی اورژانس درمانی شبانه‌روزی در شهرهای دوزدوزان و شربیان شد و افزود: نباید به خاطر ساده‌ترین مسائل درمانی بیماران و همراهان آنها را به مراکز درمانی اصلی هدایت کنیم.

بهمنی با قدردانی از عنایت وزیر بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصریح کرد: صدور دستور ایجاد مرکز دیالیز در بیمارستان جدید، نهایی شدن ایجاد دانشکده پرستاری و کمک مالی به حوزه سلامت شهرستان سراب بخشی از نتایج پیگیرهای اوست.

انتهای پیام/600010/ب/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول