اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قم هشدار داد

مردم مراقب کلاهبرداری پیامکی باشند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کلاهبرداران با ارسال پیامک‌هایی با عنوان برنده شدن فرد در قرعه کشی، با بهانه‌های مختلف افراد را به کنار دستگاه‌های عابر بانک کشانده و حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کنند.

مردم مراقب کلاهبرداری پیامکی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میر حیدری در خصوص ترفند جدید کلاهبرداران به شیوه کارت به کارت اظهار کرد: برخی افراد با بهره گیری از سادگی و عدم اطلاع برخی از شهروندان با شگردهای مختلف از جمله کارت به کارت، اقدام به کلاهبرداری و سرقت پول‌های بانکی همشهریان می‌کنند.

وی گفت: کلاهبرداران با ارسال پیامک‌هایی با عنوان برنده شدن در قرعه کشی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب هم وطنان می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در روز‌های اخیر پیامک‌هایی به برخی از شهروندان ارسال شده که شما در قرعه کشی انجام شده برنده شده‌اید و در این شیوه کلاهبرداران با کشاندن افراد به پای دستگاه‌های عابر بانک از آنان می‌خواهند شماره حساب، رمز عبور و رمز دوم خود را برای دریافت وجه نقد ارسال کنند.

میر حیدری ادامه داد: به محض ارسال این اطلاعات، کلاهبرداران به صورت اینترنتی با برداشت غیر مجاز ، حساب بانکی افراد را تخلیه می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با اشاره به اینکه کلاهبرداران معمولاً از شماره‌های اعتباری استفاده می‌کنند به همشهریان هشدار داد: برای واریز وجه نقد به حساب افراد، نیازی به حضور صاحب حساب در کنار دستگاه عابر بانک و دریافت رمز عبور و رمز دوم نیست و این شیوه ترفند کلاهبرداران برای تخلیه حساب افراد است.

انتهای پیام/2258/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول