اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبرنگار فارس در دمشق گزارش داد

هیچ انفجاری غیر از ۲ انفجار تروریستی در جرمانا روی نداده است

خبرگزاری فارس: خبرنگار فارس در دمشق با اشاره به اینکه غیر از دو انفجار تروریستی در دمشق، انفجار دیگری در این منطقه روی نداده است، از کشته شدن تعداد دیگری از تروریست‌ها در عملیات ارتش سوریه خبر داد.

هیچ انفجاری غیر از ۲ انفجار تروریستی در جرمانا روی نداده است

خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق وقوع هر انفجار جدید در منطقه جرمانا غیر از انفجارهای امروز را تکذیب کرد و گفت که غیر از انفجارهایی که امروز در این منطقه روی داد، هیچ انفجار دیگری صورت نگرفته است و صداهای انفجارهای جدید ناشی از حمله توپخانه‌های ارتش سوریه به افراد مسلح و درمانگاه های میدانی در نزدیکی منطقه عقربا است، گفته می‌شود در این حمله تعدادی از افراد مسلح زخمی و کشته شده اند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه مقر تعدادی از تروریست‌ها در منطقه داریا در حومه دمشق را هدف قرار داده و عملیات دیگری را نیز در منطقه الملیحه و جوبر انجام دادند که به کشته شدن تعداد دیگری از افراد مسلح منجر شد.

در منطقه الذیابیه نیز درگیری‌هایی نیز میان ارتش سوریه و افراد مسلح ایجاد شد که تعدادی از تروریست‌ها در این حملات کشته شدند، در منطقه حجیره نیز در درگیری‌های مشابهی 5 تروریست جان باختند و 8 نفر دیگر در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده ای که برای عملیات تروریستی آماده کرده بودند، کشته شدند.

وقوع دو انفجار در منطقه جرمانا منجر به کشته شدن 34 نفر و زخمی شدن بیش از 80 نفر شد. انفجار نخست مربوط به یک خودروی بمب‌گذاری شده بود که در میدان «الرئیس» در نزدیکی محل بن ابوسمرة صورت گرفت.

 

اندکی پس از این انفجار، یک خودروی بمب‌گذاری شده دیگر مقابل همین محل و در 10 متری ایستگاه گازی عبید صورت گرفت. این انفجار پس از آن صورت گرفت که مردم برای کمک به زخمی‌ها در محل انفجار نخست حاضر شده بودند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول