اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«فیلم» و «گزارش» اختصاصی فارس از انفجار امروز دمشق

خبرگزاری فارس: چهار انفجار تروریستی امروز شهر «جرمانا» در ریف دمشق را به لرزه در آورده و بیش از 44 کشته و 100 زخمی برجا گذاشت.

«فیلم» و «گزارش» اختصاصی فارس از انفجار امروز دمشق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، چهار انفجار تروریستی در شهر جرمانا بیش از 44 کشته و  یکصد زخمی برجا گذاشت که حال بسیاری از  آنان وخیم گزارش شده است.

در این حوادث گروه‌های تروریستی یک دستگاه خودرو را در میدان «الرئیس» منفجر کرده و پس از اینکه مردم برای نجات حادثه دیدگان در این محل تجمع کردند، یک دستگاه خودروی دیگر نیز منفجر شد و به این ترتیب تعداد قربانیان انفجار افزایش یافت.

همچین تروریست‌ها مواد منفجره‌ای را در محله «النهضة» و در نزدیکی محل انفجارهای قبلی منفجر کردند.

در این رابطه خبرنگار خبرگزاری فارس در محل انفجار حاضر شده و با تعدادی از اهالی این منطقه که شاهد عینی این انفجار بوده‌اند، گفت وگو کرد.

هر اتفاقی بیفتد، خاک سوریه را ترک نمی‌کنیم

یکی از اهالی جرمانا گفت: «انفجار قبل از ساعت هفت صبح رخ داد و  ما خواب بودیم اما برای اینکه بدانیم چه اتفاقی افتاده به محل حادثه رفتیم. در آنجا دیدیم که تعداد زیادی در اثر این انفجار شهید شده و خسارت زیادی نیز به محل حادثه وارد آمده بود. ما به تروریست ها اعلام می‌کنیم هر اتفاقی که رخ دهد، با قدرت در خاک سوریه می مانیم» .

خدا به خانواده قربانیان صبر دهد

یک زن از اهالی جرمانا نیز گفت: « من در منزل خود بودم که صدای انفجار را شنیدم و برای اطلاع از ماجرا به محل حادثه رفتم.  خدا به خانواده شهدای این انفجار صبر دهد».

یکی از جوانان جرمانا نیز گفت: هر روز صبح چند نفر در این محل می‌نشینند تا کسی بیاید و برای آنان کاری فراهم کند یا اگر وسیله ای دارد، آن را به مقصد برسانند اما امروز با وقوع این انفجار جسد این افراد را در این محل دیدیم.»

 

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول