اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میانه در مجلس:

روزانه 110 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میانه در مجلس بر لزوم اجرایی شدن حذف دهک‌های پر درآمد از دریافت یارانه نقدی هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: پرداخت روزانه 110 میلیارد تومان یارانه باید با حذف این دهک‌ها به نصف تقلیل یابد.

روزانه 110 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید بهلول حسینی نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی در بازسازی مناطق زلزله‌زده در نشستی با رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی و معاونان سازمان، ضمن تشکر از احداث به موقع اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان اظهار کرد: امیدواریم احداث اماکن دامی باقی مانده نیز تا قبل از آغاز فصل زمستان عملیاتی شود.

وی با اشاره به وظایف اصلی نمایندگان مجلس افزود: نمایندگان مجلس باید به جای پیگیری خواسته‌های جزیی و فردی، به دنبال تهیه طرح‌ها و پیشنهادات، شناسایی علل کلی مشکلات، انجام کار کارشناسی توسط گروه مشاوران برای وضعیت سنجی و راهکاریابی مشکلات منطقه و کشور باشند.

حسینی با بیان اینکه ما نباید به هیچ وجه از انجام وظایف اصلی خود غافل شویم چرا که در برابر عموم مردم و خداوند مسئولیت داریم، افزود: متاسفانه یک تصور عمومی نادرست از کارکرد نمایندگان وجود دارد.

نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی در بازسازی مناطق زلزله‌زده با بیان اینکه اطلاعات و آمار صحیح مهم‌ترین پایه برنامه‌ریزی برای نمایندگان مجلس است، افزود: اطلاعات اگر دقیق باشد، شفافیت اطلاعاتی به تصمیمات درست مجلس منجر می‌شود.

وی بر لزوم اجرایی شدن حذف دهک‌های پردرآمد از دهک ششم تا دهم از چرخه دریافت یارانه نقدی هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد و افزود: پرداخت روزانه 110 میلیارد تومان یارانه باید با حذف این دهک‌ها به نصف تقلیل یابد چراکه فکر می‌کنم این گونه توزیع پول نقد بین مردم درست نیست و دادن یارانه به طبقات مرفه قابل قبول نیست و یارانه‌ها باید صرف سازندگی و ایجاد کار شده و باید زیرساخت‌ها اصلاح شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و اشتغال به مشکل اساسی تبدیل شده است ادامه داد: امیدوارم دست به دست هم داده و در مرتفع شدن مشکل بیکاری جوانان قدم‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/6001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول