اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آرماویر ارمنستان:

روابط دوستانه ایران و ارمنستان به ضرر هیچ کشوری ثالث نیست

خبرگزاری فارس: استاندار آرماویر ارمنستان گفت: روابط دوستانه و حسنه ایران و ارمنستان به هیچ عنوان به ضرر کشوری ثالث نبوده و فقط برای تامین منافع دو کشور است.

روابط دوستانه ایران و ارمنستان به ضرر هیچ کشوری ثالث نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، آشوت قهرمانیان  در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ایران و ارمنستان دو کشور دوست و همسایه هستند که باید در زمینه‌های گوناگون نسبت به توسعه همکاری‌ها مبادرت کنند.

وی اظهار کرد: روابط دوستانه و حسنه ایران و ارمنستان به هیچ عنوان به ضرر کشوری ثالث نبوده و فقط برای تامین منافع دو کشور است.

احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار گفت: ما آمادگی کامل برای در اختیار گذاشتن دانش فنی برخی از حوزه‌های صنعتی و توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری با طرف‌های ارمنی را داریم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی در استان آرماویر و همچنین دانش فنی آذربایجان‌شرقی علاقمندیم سرمایه‌گذاران خود را به ارمنستان اعزام و همکاری‌های کشاورزی دوجانبه را گسترش دهیم.

علیرضابیگی گفت: باید دو طرف ظرفیت‌ها و امکانات مختلف خود را به بخش‌های خصوصی انتقال دهند تا توسعه روابط در سریع‌ترین زمان صورت گیرد.

آرماویر یکی از 11 استان جمهوری ارمنستان است که در غرب این کشور و در میان ایروان و کوه آرارات واقع شده است.

انتهای پیام/6001/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول