اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

مازندران پایلوت اسلامی ‌شدن دانشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: مازندران پایلوت طرح اسلامی شدن دانشگاه‌های سراسر کشور شد.

مازندران پایلوت اسلامی ‌شدن دانشگاه‌های کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل صادقعلی موحدمنش ظهر امروز در مراسم گردهمایی اساتید بسیج دانشگاه‌های مازندران که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور بابل برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اظهار داشت: بی‌شک امام حسین (ع) از چنان جایگاه و مقامی در نزد خدا برخوردار است که هر دعا و حاجتی با توسل به او اجابت می‌شود.

وی افزود: اگر چه امامان معصوم نزد خدا جایگاه خاصی دارند، اما امام حسین (ع) نزد خدا جایگاهش خاص است چرا که تمام هستی‌اش را در طبق اخلاص و برای خدا گذاشت.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه بسیج مقدس‌ترین نهادی است که در کشور وجود دارد گفت: بسیج در طول این ایام با آثار و ثمراتش برکات بسیار خوبی برای کشور به همراه داشت.

13 سال جلوتر به تولید‌های علمی دست یافتیم

وی افزود: اگر بسیج نبود شاید در بسیاری از برهه‌ها با وجود بسیاری از سازمان‌های فعلی کشور، دچار بحران و مشکلات جدی بودیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز توسعه، ایران تا سال 1404 باید جزو کشور اول منطقه شود در حالی که امروز بر اساس آخرین گزارش، ایران از لحاظ تولیدات علمی جزو 16 کشور برتر دنیا و کشور اول منطقه است و این بدان معنا است که 13 سال جلوتر به تولید‌های علمی دست یافتیم.

موحدمنش با بیان اینکه استعمارگران از پیشرفت علمی ایران هراس دارند گفت: ایران با پیشرفت علمی زمینه وحشت استعمارگران را فراهم کرده است.

تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور عضو بسیج اساتید هستند

وی با اشاره به اینکه ایران زمینه تکنولو‍ژی و فناوری را در دنیا فراهم کرده است افزود: دشمن در صدد است تا از فناوری و علم نوین به نفع خود استفاده کند به این منظور دست به تحریم ایران زده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در ادامه با اعلام اینکه تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور عضو بسیج اساتید هستند گفت: از تمام اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور که در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی درخشش بسیار خوبی داشتند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه طرح اسلامی شدن دانشگاه‌های سراسر کشور در مازندران به صورت پایلوت اجرا می‌شود، گفت: این طرح ابتدا در تمام دانشگاه‌های مازندران با مشارکت بسیج اساتید اجرا و سپس به صورت ملی در کل کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/86008/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول