اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 شیراز:

خیابان‌های اصلی شیراز به طور کامل باز است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار شیراز با بیان اینکه مردم باید در زمان بحران به مسئولان کمک کنند، گفت: خیابان‌های اصلی شهر اکنون به طور کامل باز و تردد به صورت عادی جریان دارد.

خیابان‌های اصلی شیراز به طور کامل باز است

اسماعیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تلاش کارکنان شهرداری و آتش‌نشانی بارش شدید باران و آبگرفتگی برخی معابر در روز گذشته، مشکل خاصی را به غیر از ترافیک در برخی خیابان‌ها در پی نداشت.

شهردار منطقه 4 شیراز افزود: سرعت جریان بارندگی دیروز که توسط هواشناسی و صدا و سیما پیش‌بینی و اعلام شد، به حدی بود که برخی آبگرفتگی‌ها اجتناب‌ناپذیر می‌نمود.

صالحی ادامه داد: در مواردی که دیروز در برخی کوچه‌ها و معابر مشکل ایجاد شد بلافاصله تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و اقدام به رفع آبگرفتگی می‌کردند.

وی تصریح کرد: در مورد مسدود شدن برخی کنارگذرها و زیرگذرها از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع‌رسانی شد که تا زمان آزاد شدن مسیر، عبور و مرور نداشته باشند.

شهردار منطقه 4 شیراز بیان کرد: خیابان‌های اصلی اکنون به طور کامل باز و تردد به صورت عادی جریان دارد.

صالحی ابراز داشت: تنها یک مورد در تقاطع شهید هاشمی نژاد که به ‌خاطر شدت میزان آب مشکل دارد، توسط هشت پمپ چهار و شش اینچ در حال تخلیه است.

به گفته وی، انتظار می‌رود که  مردم در این‌گونه موارد به مسئولان کمک کنند و با ازدحام و تماشا و توقف بی‌مورد خودرو مانع کار ماموران نشوند.

صالحی خاطرنشان کرد: دیروز در مواردی تجمع مردم بر روی پل‌ها و در کنار زیرگذرها ایجاد مشکل کرد و باید با فرهنگ‌سازی در این زمینه در موارد احتمالی آتی مردم با عدم ازدحام در حل مشکل مشارکت کنند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول