اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هیئت ۳۰ نفره ناتو برای مکان‌یابی استقرار موشک‌های پاتریوت وارد ترکیه شد

خبرگزاری فارس: یک هیئت ۳۰ نفره ناتو متشکل از نظامیان آمریکایی، آلمانی و هلندی برای مکان‌یابی استقرار موشک‌های پاتریوت وارد ترکیه شد.

هیئت ۳۰ نفره ناتو برای مکان‌یابی استقرار موشک‌های پاتریوت وارد ترکیه شد

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، در ادامه بحث ها و اخبار ضدونقیض درباره درخواست ترکیه از ناتو برای استقرار موشک های پاتریوت در نوار مرزی سوریه و واکنش کشورهای منطقه منجمله ایران و روسیه به این اقدام آنکارا، روز گذشته یک هیئت سی نفره ناتو متشکل از نظامیان آمریکایی، آلمانی و هلندی برای مکان‌یابی استقرار موشک های پاتریوت وارد ترکیه شد.

سفر هیئت ۳۰ نفره ناتو به ترکیه در حالی آغاز می شود که پیش از این نیز اخباری درباره سفر این هیئت در رسانه های ترکیه منتشر اما از سوی ستاد مشترک ارتش این کشور تکذیب شده بود.

هیئت کارشناسان نظامی ناتو بعد از ورود به آنکارا ابتدا با حضور در ستاد مشترک ارتش ترکیه با مقامات نظامی این کشور دیدار و گزارش کارشناسی تهیه شده از سوی ستاد مذکور را بررسی کرد. این هیئت بررسی های خود را در راستای مکانیابی استقرار موشک‌های پاتریوت در خاک ترکیه در مناطق شرقی و جنوب شرقی این کشور از امروز آغاز می کند

گفته می‌شود ستاد مشترک ارتش ترکیه در این گزارش به دلیل طولانی بودن مرز این کشور با سوریه درخواست استقرار شش سیستم موشکی پاتریوت را مطرح کرده و شهرهای مالاتیا، اورفا و دیاربکر را به عنوان نقاط مساعد برای استقرار موشک های پاتریوت معرفی کرده، اما در هر صورت تصمیم گیری نهایی با ناتو خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول