اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استقبال از ضریح حرم امام حسین(ع)

حرم امام خمینی مملو از جمعیت است

خبرگزاری فارس: حرم امام خمینی (ره) که امشب میزان ضریح مطهر امام حسین (ع) است، مملو از جمعیت است.

حرم امام خمینی مملو از جمعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حرم مطهر امام خمینی (ره) امشب میزبان ضریح مطهر امام حسین (ع) است که هزاران عاشق و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت به زیارت آن آمده‌اند.

به دلیل بدرقه باشکوه مردم خداجو و ولایی استان قم ضریح مطهر امام حسین (ع)‌ با 9 ساعت تأخیر وارد آستان امام خمینی (ره) شد در بدو ورود مورد استقبال خانواده معظم شهدا، هزاران شیفته اهل بیت عصمت و طهارت، استاندار تهران و جمع کثیری از مسئولان استان تهران قرار گرفت.

حرکت ضریح مطهر امام حسین (ع) پس از ورود به حرم مطهر امام خمینی (ره) به دلیل ازدحام جمعیت به سختی صورت می‌گرفت و پس از مدتی در ضلع غربی آستان امام خمینی (ره) در صحن شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی استقرار یافت.

معاون فرهنگی آستان امام خمینی (ره)‌ در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی از لحظه‌ای که متوجه شدند قرار است ضریح مطهر و مقدس امام حسین (ع) ساعت 4 بعدازظهر وارد حرم امام خمینی (ره) شود عاشقانه و غیر قابل تصور در حرم مطهر امام راحل حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام علی جوادی‌راد گفت: با توجه به اینکه ضریح در فضای باز حرم امام خمینی (ره)‌ مستقر می‌شود با وجود باران شدیدی که در حال بارش است مردم از لحظاتی قبل از ساعت 4 بعدازظهر در حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافته و در انتظار ورود ضریح مطهر امام حسین (ع) بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود ضریح مطهر امام حسین (ع) ساعت 11 صبح از قم حرکت کند در حالی که ما باخبر شدیم به دلیل بدرقه باشکوه مردم غیور قم ضریح مطهر ساعت 15:15 بعدازظهر امروز از عوارضی قم خارج شد و دقایقی پیش وارد حرم مطهر امام خمینی (ره) شد.

حجت‌الاسلام جوادی‌راد با اشاره به حضور پرشور مردم غیور ایران اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) عنوان کرد: در حال حاضر حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی و صحن‌های اطراف حرم مملو از عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و یکصدا و همنوا به اقامه عزا می‌پردازند و در سوگ سرور و سالار شهیدان اشک ماتم می‌ریزند.

*‌ حرم امام خمینی (ره)‌ تا پایان شب میزبان عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) است

جوادی‌راد با اشاره به آمادگی حرم امام راحل برای میزبانی ضریح مطهر امام حسین (ع) گفت: از سه روز پیش تمام هماهنگی‌ها و اقدامات برای میزبانی از ضریح مطهر امام حسین (ع) صورت گرفته است و ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از مردم ولایت‌مدار در حرم امام خمینی (ره) دایر است.

معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی (ره)‌ در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مدیحه‌سرایی هستند و مردم همچنان عاشقانه در حال عزاداری و طواف ضریح مطهر امام حسین (ع) هستند و تا پایان شب که مردم در حرم حضور دارند پذیرای عاشقان و دلدگان اهل بیت (ع) هستیم که برای زیارت ضریح مطهر امام حسین (ع) می‌آیند.

مراسم باشکوه استقبال از ضریح مطهر امام حسین ‌(ع) با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، معاونان استاندار، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمع کثیری از مسئولان استان تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول