اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/آخرین تحولات سوریه/

تداوم تعقیب تروریست‌ها در دیرالزور و ریف ادلب/نابودی تعدادی از تروریست‌ها در داریا

خبرگزاری فارس: یک یگان از نیروهای مسلح سوریه با یک گروه تروریستی که موجب ارعاب شهروندان شده بود، در نزدیکی میدان الباسل در داریا واقع در ریف دمشق درگیر شد و تعدادی از تروریست‌ها از بین رفتند.

تداوم تعقیب تروریست‌ها در دیرالزور و ریف ادلب/نابودی تعدادی از تروریست‌ها در داریا

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سانا، یک منبع مسئول گفت که در درگیری یک یگان از نیروهای مسلح سوریه با یک گروه تروریستی تعدادی از خطرناک‌ترین تروریست‌ها از تشکیلات القاعده که در منازل شهروندان پنهان شده بودند، کشته شدند و سلاح‌ها و مهمات آنها که برای تجاوز علیه شهروندان و نیروهای ارتش مورد استفاده قرار می‌گرفت، مصادره شد.

بر اساس این گزارش یگان‌های نیروهای مسلح عرصه را بر گروه‌های تروریستی تنگ کرده و در همین راستا یک گروه از نیروهای مسلح امروز با یک گروه تروریستی از تشکیلات القاعده که مرتکب کشتار و غارت اموال مردم در شهر داریا شده بودند، درگیر شد و تعدادی از آنها را کشته و زخمی کرد.

کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها در شهرک بیت سحم

یک گروه از نیروهای مسلح سوریه نیز امروز با یک گروه تروریستی در شهرک بیت سحم درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند که از جمله آنها فردی به نام شیخ «متعب» از تشکیلات القاعده است.

کشته و زخمی شدن تروریست‌های القاعده در الحی الغربی در الزبدانی

امروز همچنین نیروهای مسلح سوریه با یک گروه تروریستی در شهرک الزبدانی در ریف دمشق که به اماکن عبادی و مایملک مردم تعرض می‌کردند، درگیر شدند.

این درگیری بین تروریست‌های تشکیلات القاعده در الحی الغربی در شهرک الزبدانی رخ داد و طی آن یک نفر کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

در دیرالزور نیز درگیری بین نیروهای مسلح و تروریست‌ها در محله الجبیله و خیابان البوسرایا رخ داد و طی آن تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

نابودی تروریست‌ها در ریف ادلب و انهدام خودروهای مجهز به تیربار

در ادلب نیز یک یگان از نیروهای مسلح امروز به مکان‌های تروریست‌ها از جبهه النصره وابسته به القاعده در جاده بابیلا واقع در ریف معرة النعمان حمله کرده و خسارت‌های زیادی به آنها وارد آوردند.

بر اساس این گزارش در این حمله همچنین تعدادی از خودروهای مجهز به تیربار سنگین و متوسط تروریست‌ها منهدم شد.

تروریست‌ها یک زن سوریه را در بازار سبزیجات اریحا کشتند

تروریست‌ها امروز به سمت شهروندان و کسبه بازار سبزیجات در شهر اریحا در ریف ادلب تیراندازی کردند که در نتیجه آن یک زن کشته و پسر وی نیز زخمی شد.

بر اساس این گزارش تروریست‌های وابسته به تشکیلات القاعده به سمت شهروندان حاضر در بازار سبزیجات تیراندازی کردند که بنا به گفته اهالی این شهر این کار تروریست‌ها برای ارعاب مردم جهت بیرون راندن آنها از منازل و باغ‌های زراعی آنها صورت می‌گیرد.

انهدام خودروی مجهز به تیربار و نابودی تعدادی از تروریست‌ها در ریف لاذقیه

در لاذقیه نیز نیروهای مسلح امروز با یک گروه تروریستی مسلح در ریف لاذقیه درگیر شدند و طی آن تعدادی از تروریست‌ها کشته و یک خودروی مجهز به تیربار منهدم شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول