اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رمضان عبدالله پیشنهاد کرد

دیدار عباس و مشعل برای اجرای فوری توافق آشتی در قاهره

خبرگزاری فارس: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که پس از اعلام آتش‌بس در غزه به رئیس سازمان اطلاعات مصر پیشنهاد کرده است، نشست فوری بین رئیس دفتر سیاسی حماس و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار کند.

دیدار عباس و مشعل برای اجرای فوری توافق آشتی در قاهره

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، «رمضان عبدالله» گفت که دیداری بین وی و «جبریل الرجوب» برگزار شد و طی آن الرجوب برگزاری نشست فوری بین هیئت رهبران موقت سازمان آزادی‌بخش فلسطین و دبیران کل تمامی گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین را مطرح کرد.

رمضان عبدالله اظهار داشت که پس از اعلام برقراری آتش‌بس در غزه به رئیس سازمان اطلاعات مصر پیشنهاد کرده است که نشستی بین «محمود عباس» و «خالد مشعل» در قاهره برگزار و مذاکرات ماراتونی همانند مذاکرات توافق آتش‌بس برگزار شود تا طرفین به توافق واحد برای آشتی دست یابند.

وی افزود که سازمان اطلاعات مصر تاکنون به پیشنهاد وی پاسخی نداده است اما برادران مصری قول داده‌اند که به پرونده آشتی رسیدگی کنند.

شلح همچنین اظهار داشت که سازمان اطلاعات مصر از وی و مشعل خواست تا از طرح عباس برای مراجعه به سازمان ملل در اواخر ماه جاری حمایت بعمل آورند.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول