اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

جهانگیرزاده در گفت‌وگو با فارس:

رژیم صهیونیستی نشان داد که متزلزل‌تر از همیشه است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پیروزی اخیر مقاومت در غزه، رژیم صهیونیستی را در مرزهای ساختگی مدفون کرد، گفت: این رژیم نشان داد که متزلزل‌تر از همیشه است.

رژیم صهیونیستی نشان داد که متزلزل‌تر از همیشه است

«جواد جهانگیرزاده» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه پیروزی اخیر مقاومت در غزه، اسرائیل را در مرزهای ساختگی مدفون کرد، گفت: تا پیش از این مقامات رژیم صهیونیستی در اظهارات، رفتارها و تحلیل‌های خود به دنبال افزایش مرزهای خود و تعدی به سایر کشورهای همجوار بودند و طبیعی بود که بسیاری از رژیم‌های مرتجع منطقه در قبال این اقدامات، رفتاری منفعلانه نشان دهند.

نماینده مردم ارومیه و عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: این پیروزی نشان داد که رژیم صهیونیستی به تعبیر سید حسن نصرالله «خانه عنکبوت» است و همه درشت گویی‌ها چیزی جز یک ترفند تبلیغاتی نیست.

وی گفت: رژیم صهیونیستی نشان داد که متزلزل‌تر از همیشه است و توسط مجموعه‌ای بسیار محدود با سلاح‌هایی محدود به راحتی زمین‌گیر می‌شود و با توجه به این رخدادها، جغرافیای سیاسی منطقه در آینده دچار تحولات ویژه خواهد شد.

جهانگیرزاده ادامه داد: پیش از این نیز رفتار سران رژیم صهیونیستی در حمایت از میت رامنی به اوباما نشان داد که نباید بیش از این خود و جامعه آمریکا را هزینه اسرائیل کند و این احتمال وجود دارد که در زمینه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، شاهد تغییراتی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ هشت روزه مردم مسلمان جهان عرب دریافتند که از رهبران آنها حتی رهبران تازه به دوران رسیده کاری برنمی‌آید و رهبران جدید همچون رهبران سنتی اعراب ترس همیشگی از اسرائیل دارند و نمی‌خواهند رابطه خود را با آمریکا به هم بزنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول