اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

کوثری در گفت‌وگو با فارس:

پیروزی مقاومت در غزه شکست دیگری برای جامعه صهیونیست و استکبار رقم زد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه را شکست دیگری برای جامعه صهیونیست و استکبار خواند.

پیروزی مقاومت در غزه شکست دیگری برای جامعه صهیونیست و استکبار رقم زد

«محمد اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، درباره برقراری آتش‌بس در سرزمین‌های اشغالی و پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس با توجه به وضعیت پدید آمده در منطقه و سقوط یکی پس از دیگری سرکردگان دست‌نشانده آمریکا و این رژیم در منطقه و احتمال وقوع بیداری اسلامی در سایر کشورهای منطقه و اینکه عملا نتوانستند کاری در سوریه انجام دهند، خیال کرد می‌تواند اقدامی را علیه غزه انجام دهد تا ضمن پیروزی، روحیه از دست رفته مردم و نیروهای خود را بازسازی کند.

وی افزود: ‌این رژیم خیال می‌کرد می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن به پیروزی بزرگی نائل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با ذکر این نکته که رژیم صهیونیستی هنوز هم نمی‌خواهد حقایق و واقعیات منطقه را قبول کند، اظهار داشت: این رژیم از توانمندی حماس و مقاومت مردم غزه خبر نداشت و خیال می‌کرد می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن پیروز شود.

کوثری پرتاب موشک توسط حماس و جهاد اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی را شکست دیگری بر جامعه صهیونیست و استکبار خواند و افزود: رژیم صهیونیستی که به وحشت افتاده بود برای اینکه شکست وارده سنگین‌تر نباشد دست به دامان همه کشورها شد و در همین راستا نیز هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا به منطقه سفر کرد و با قول‌هایی که این رژیم به این کشورها داد، آتش‌بس برقرار شد.

وی با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی شرط و شروط‌هایی را داشتند و برای اولین بار توانستند شروط خود را عملیاتی کنند، خاطرنشان کرد: این پیروزی بزرگی بعد از جنگ 22 روزه غزه بود و پس از این مردم فلسطین می‌توانند گام‌های بعدی را در جهت ساقط کردن رژیم صهیونیستی و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود بردارند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول