اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اسفند امسال

یاد 220 شهید شهرستان فارسان گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با 22 اسفندماه سال جاری خبر داد.

یاد 220 شهید شهرستان فارسان گرامی داشته می‎شود

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و بر همین اساس ضروری است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی فاخر این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه ترویج کرد.

وی از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با 22 اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: شهرستان فارسان در دوران دفاع مقدس 220 شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده که این نشان از حضور پررنگ مردم این شهرستان در صحنه‌های مهم و حساس کشور دارد.

مردانی‌نژاد ادامه داد: در راستای اجرای این یادواره تاکنون سه جلسه در شهرستان تشکیل گردیده و کمیته‌های ذی‎ربط مشخص و وظایف آن‌ها ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان فارسان بر ضرورت گرامی‌داشت هرچه بیشتر مقام والای شهیدان در جامعه تاکید کرد و گفت: در همین راستا در این شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‎شود که سرکشی و دیدار مستمر از خانواده شهدا یکی از این برنامه‌هاست.

مردانی‌نژاد، شهید سهراب نوروزی را شهید شاخص این شهرستان اعلام کرد و افزود: این در حالی است که شهید نوروزی نه تنها در استان بلکه در سطح کشور یکی از شاخص‌ترین شهیدان دفاع مقدس به شمار می‎رود.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی برگزاری یادواره شهدای این شهرستان، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه و بازسازی عملیات والفجر 10 از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

مردانی‌نژاد افزود: برنامه‌های این یادواره باید به نحوی تدوین و اجرا شود که بازتاب و بازخورد خوبی از خود در سطح شهرستان بر جای بگذارد.

فرماندار شهرستان فارسان بر ضرورت مستندسازی برنامه‌های یادواره شهدا تاکید کرد و گفت: مستندسازی یکی از مهم‌ترین اموری است که علاوه‌بر ماندگاری، تاثیرگذاری بالایی دارد و می‌تواند اثرگذاری برنامه‌ها را دوچندان کند.

مردانی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع همه اقشار شهرستان به ویژه جوانان و نوجوانان را به آن جذب کرد.

انتهای پیام/68004/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول