اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عزاداری سالار شهیدان

ویژه برنامه‌های شبکه تبرستان در ایام محرم اعلام شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان ویژه برنامه‌های شبکه تبرستان در ایام محرم تهیه و پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های شبکه تبرستان در ایام محرم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، «سلوک سرخ» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان در 16 برنامه 90 دقیقه‌ای به صورت زنده، از ساعت 17:30 تا 19 از رادیو تبرستان پخش می‌شود.

رادیو مازندران در راستای انتقال ارزش‏های ایثار و شهادت امام حسین(ع) و یاران جان برکفشان، ویژه برنامه سلوک سرخ را تهیه و پخش می‌کند.

برخی از آیتم‌های این برنامه عبارتند از «خیمه‌گاه» (در قالب گفتار درباره فضاسازی ماه محرم همراه با مراسم عزاداری)، «قلب و قلم» (نقد و بررسی حوزه شعر و ادبیات عاشورایی)، «چراغ‌های هدایت تاریخ» (در قالب گفتار، درس تاریخی و سیاسی نهضت حسینی)، «محرم از نگاه اندیشمندان جهان»، «بصیرت در نهضت حسینی» (در قالب گفتار درباره تاثیر نهضت حسینی در بیداری اسلامی و عبرت‌های عاشورا) و «یادگارانی ماندگار» است.

در مورد دیگر آیتم‌ها نیز می‌توان به «نهضت حسینی و دفاع مقدس» (در قالب گزارش ویژه از بازماندگان جنگ تحمیلی و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران)، « با کاروان عاشورائیان» (در قالب گفتار، درباره نقش یاران با وفای امام حسین(ع) در تاریخ و معرفی شهدای کربلا از نظر سیاسی و اجتماعی) و «دل واژه‌ها» (جملات قصار امام حسین (ع) در قالب گفتار) اشاره کرد.

عوامل تولید این برنامه نیز عبارتند از تهیه‌کننده: فرهاد قلی‌نژاد، نویسنده: معصومه همتی و فرهاد قلی‌نژاد، گزارشگر: عسگری امینی، گویندگان: زری قاسم‌نژاد و سید جمال‌الدین موسوی.

«صفحه عاشورا» نیز عنوان ویژه برنامه‌ای است که در ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان  در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی احمد عطاریه هرشب از ساعت 22 به مدت یک ساعت از سیمای شبکه تبرستان پخش می‌شود.

صفحه عاشورا ویژه ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین(ع) و شرح رشادت‌های سید و سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت است.

این برنامه با آیتم‌هایی همچون وله، پلاتو مجری، کارشناس، میهمان، گزارش و مداحی در خدمت بینندگان است.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: کارگردان: فردین بی‌طرف، مجری: علی عظیمی، تصویربرداران: مجتبی رفیقی، منفرد و طالبی، صدابرداران: محمود موسوی، مرتضی کاظمی و کاظم اسماعیلی، منشی صحنه: زهره صفرنژاد و دستیار تهیه: سمیه خرسندی.

انتهای پیام/86003/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول