اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی:

لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی به منظور ثبات اقتصادی

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی با تاکید بر همیاری بیشتر از سوی مردم در بحث مالیات به منظور تاثیر در پایداری اقتصاد کشور گفت: برای ثبات اقتصادی باید فرار مالیاتی مهار شود.

لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی به منظور ثبات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی قاسمی، کارشناس مسائل اقتصادی­­‌‌­­­­­­­­­ - سیاسی در مراسمی به مناسبت هفته بسیج در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سه موضوع نوسانات بازار ارز، تشدید تحریم‌ها و بحث اقتصاد مقاومتی پرداخت.

وی افزود: ایران در راستای بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمن به برخی پیشرفت‌ها و افزایش ظرفیت‌ها نیز دست یافته است به طوری که ناوگان کشتیرانی ظرفیت خود را افزایش داده و تحریم‌ها به فرصتی عالی برای ایران مبدل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران چهارمین ظرفیت نفتکش جهان را دارد.

وی عنوان کرد: در جریان مقابله با تحریم دشمن موضع‌گیری باید بسیار جدی و تند باشد و ایران با همین موضع‌گیری‌های تند و به موقع توانست دشمن را مجبور به حذف برخی از تحریم‌ها کند که این موضع، موضع مقابله به مثل در مورد برخی از اقدامات دشمن بود که موجب ترس دشمن شد.

قاسمی، اثر اجرای رزمایش‌ها را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برگزاری این رزمایش‌ها در ایران باعث ایجاد رعب و وحشت و عقب‌نشینی دشمن در برخی موارد شده است.

وی تصریح کرد: رگ حیاتی انرژی جهان در تنگه هرمز است و دشمن نیز این را به خوبی می‌داند بنابراین تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن به طور قطع راه به جایی نخواهد برد.

قاسمی در مورد فروش نفت ایران بیان کرد: کشورها به شدت نیازمند نفت ایران هستند و تحریم دشمن کار ساز نیست و ایران نیز نفت را به هیچ کشور خارجی ارزان نمی‌فروشد.

این کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر انسجام درونی مسئولان یادآور شد: انسجام  و وحدت درونی مسئولان رکن مهم در موفقیت خواهد بود.

وی همچنین مهار فرار مالیاتی و همکاری و همیاری بیشتر از سوی مردم در بحث مالیات را بسیار موثر در پایداری اقتصاد کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/2464‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول