اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  فارس من

عضو شورای سیاسی حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در گفت‌وگو با فارس:

هدف حمله اسرائیل به «غزه» مقابله با بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی رئیس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان هدف حمله رژیم صهیونیستی به غزه را جبران شکست‌های گذشته و مقابله با بیداری اسلامی دانست.

هدف حمله اسرائیل به «غزه» مقابله با بیداری اسلامی است

«سید ابراهیم نظر» عضو شورای سیاسی حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تصریح کرد که اکنون این کلام حضرت امام خمینی (ره) برای تمام کشورهای مسلمان آشکار شده است که رژیم اشغالگر قدس روحیه تجاوزگری دارد و باید از بین برود.

وی افزود: امروز شرایط تغییر کرده و موج بیداری اسلامی در مصر، تونس و یمن و در همه کشورهای اسلامی رشد کرده و بر این باورم تجاوز رژیم صهیونیستی برای مقابله با بیداری اسلامی باشد.

سید ابراهیم نظر با بیان به این که بیداری اسلامی در کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه به ضرر رژیم صهیونیستی بود، تهاجم دوباره این رژیم به غزه را تلاشی برای جبران شکست‌های خواند.

وی با اشاره به شکست چند باره رژیم صهونیستی از حماس، جبران شکست قبلی را یکی از اهداف این رژیم در حمله مجدد به غزه برشمرد.

مشاور سیاسی رئیس حزب نهضت اسلامی تاجیکستان با اشاره به خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی، گفت: تجاوز چهار سال پیش این رژیم به غزه بدون رضایت و پشتیبانی مالی و سیاسی سران کشورهای اسلامی منطقه نبود.

وی خاطرنشان کرد که هدف رژیم صهیونیستی تحقق طرح از نیل تا فرات و وسعت بخشی به سرزمین است ولی الحمدالله موشک‌های حماس توانست نه تنها «تل‌آویو» بلکه شهرهای دیگر این رژیم را نیز نشانه بگیرد.

عضو شورای سیاسی حزب نهضت اسلامی، وظیفه کشورهای اسلامی و همه مسلمانان را مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی با همه امکانات موجود برشمرد.

وی تصریح کرد که کشورهای عرب باید برای جبران کوتاهی‌های خود در مقابله با رژیم صهیونیستی اقدام کرده و نسبت به شناخت اهداف رژیم صهیونیستی هوشیار باشند.

این مقام حزب نهضت اسلامی در پایان تاکید کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این تجاوزات حفظ خود بوده که در عوض این تجاوزات کشورهای اسلامی باید با برادران اسلامی خود هم‌فکری و در برابر آنان مسئولیت پذیری داشته باشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول