اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

4 مرکز کاریابی غیردولتی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری آزمون اعطای مجوز فعالیت کاریابی‌های جدید در استان خبر داد و گفت: به زودی چهار مرکز مشاوره شغلی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

4 مرکز کاریابی غیردولتی در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، حسین نظری هدف از برگزاری این آزمون را سنجش میزان اطلاعات تخصصی و عمومی متقاضیان تاسیس کاریابی دانست و افزود: متقاضیان شرکت کننده باید طبق آیین نامه تاسیس کاریابی‌ها از حداقل 30 سال سن و حداقل مدرک تحصیلی کار‌شناسی برخوردار باشند.

وی گفت: این آزمون براساس آیین‌نامه اجرای تأسیس کاریابی‌ها برگزار شد و پنج نفر از متقاضیان تأسیس کاریابی شرکت داشتند.

به گفته نظری، متقاضیانی که نمره قابل قبولی کسب کنند پس از مصاحبه فنی و علمی توسط کار‌شناسان هیئت استانی و طی سایر مراحل قانونی نسبت به صدور مجوز آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تقاضاهای دیگری در اداره نظارت بر کاریابی‌های غیردولتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان وجود دارد که پس از تکمیل پرونده، در آزمون‌های بعدی از متقاضیان آن‌ها دعوت می‌شود.

معاون اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نظارت بر عملکرد کاریابی‌ها را وظیفه ذاتی اداره نظارت بر کاریابی‌های غیردولتی دانست و گفت: این اداره برای ارائه خدمات مطلوب و مورد انتظار توسط کاریابی‌ها تلاش خواهد کرد.

نظری گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در نظر دارد با شناسایی افراد توانمند زمینه تاسیس کاریابی‌های غیردولتی قدرتمند را در استان فراهم کند و در خصوص ادامه فعالیت کاریابی‌های ضعیف تجدید نظر کند.

وی در پایان از فعالیت 32 مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در شهرستان‌های استان خبر داد و باتوجه به تقاضاهای موجود، اظهار امیدواری کرد: دفا‌تر دیگری در استان تاسیس تا زمینه خدمات رسانی بیشتر به شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/2247/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول