اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران در پاسخ به فارس خبر داد

آغاز احداث متروی تهران ـ پردیس از ماه آینده

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از آغاز اجرای طرح متروی تهران ـ پردیس در راستای تسهیل در حمل و نقل همگانی در این منطقه از ماه آینده خبر داد.

آغاز احداث متروی تهران ـ پردیس از ماه آینده

مرتضی تمدن امروز در حاشیه بازدید از طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، فرماندار تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران و سایر مسئولان استانی و محلی انجام شد، در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از جمله مسائلی که از همان ابتدا در شهر جدید پردیس به طور اصولی مورد توجه مسئولان قرار گرفت، مباحث مرتبط با حمل و نقل بود.

وی ادامه داد: در همین رابطه و بلافاصله آزادراه تهران- پردیس، کار اجرای خود را آغاز کرد.

طراحی مقدماتی قطار شهری تهران- پردیس انجام شد

تمدن اضافه کرد: همچنین امور طراحی مقدماتی قطار شهری تهران- پردیس انجام شد و از ماه آینده مراحل عملیاتی آن کلید می‏خورد.

استاندار تهران افزود: در حال حاضر، مسائلی نظیر ماشین‌‏آلات و پیمانکار مجری طرح مهیا شده و مسائل مربوط به قراردادها نیز در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، شبکه‏‌های حمل و نقل همگانی کنونی در شهر جدید پردیس به صورت متعارف خوب است؛ اما باید بهتر از گذشته شود.

تمدن اضافه کرد: پیشنهاداتی از سوی مدیریت شهری پردیس برای بهبود این امر ارائه شده و در حال پیگیری است.

استاندار تهران افزود: از جمله نقاطی که به دلیل پیش‏‌بینی‌های مناسب مشکلی در خصوص مسائل حمل و نقل عمومی در آن ایجاد نخواهد شد، پردیس است.

ایجاد امور زیربنایی همراه با ساخت واحدهای مسکونی مهر

استاندار تهران، ایجاد امور زیربنایی همراه با ساخت واحدهای مسکونی توسط پیمانکاران مجری طرح را یکی از ویژگی‏های منحصر به فرد پروژه‏های مسکن شهر جدید پردیس خواند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، پردیس با اجرای 80 هزار واحد مسکن مهر از جمله بزرگ‏ترین پروژه‌‏های خانه‏‌سازی کشور قلمداد می‏شود.

تمدن اضافه کرد: یکی از بارزترین ویژگی‏های طرح‏های سه‏‌گانه مسکن مهر پردیس، ایجاد امور زیربنایی علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی توسط مجریان پروژه است.

استاندار تهران افزود: در گذشته زیرساخت‏هایی نظیر آب، برق، تلفن، مدرسه، کلانتری و ... توسط نهادهای خدماتی مرتبط ایجاد می‏شد.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول