اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یکی از اعضای گردانهای «قسام»:

تل‌آویو از بیم واکنش مقاومت آتش‌بس را نقض نمی‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از اعضای شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که تحقق این آتش‌بس پیروزی مقاومت فلسطین است و تل‌آویو از بیم واکنش سریع مقاومت، دیگر نمی‌تواند آتش‌بس را نقض کند.

تل‌آویو از بیم واکنش مقاومت آتش‌بس را نقض نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الجزیرة»، با اعلام آتش‌بس میان اسرائیل و غزه و تسلیم شدن تل‌آویو در قبال شروط مقاومت، مردم نوار غزه با حضور در خیابان‌ها و برگزاری راهپیمایی‌های گسترده خوشحالی خود از این پیروزی را نشان دادند.

«ابوعبدالله» از اعضای گردانهای شهید «عزالدین قسام» گفت: تا قبل از آتش‌بس ما موشک‌های خود را تا عمق رژیم صهیونیستی شلیک می‌کردیم اما اکنون برای نشان دادن پیروزی مقاومت، تیرهوایی شلیک می‌کنیم. اسرائیل نخواهد توانست این آتش‌بس را نقض کند زیرا دریافته که هرگونه نقضی با واکنش فوری قسام همراه خواهد بود.

تظاهرات‌کنندگان فلسطینی با تکبیر و شلیک تیر هوایی در تمامی شهرهای نوار غزه، خوشحالی خود را از پیروزی مقاومت فلسطین نشان دادند و با دیده‌بوسی، به یکدیگر این پیروزی را تبریک می‌گفتند و این در حالی بود که بلندگوهای مساجد نیز نوای «الله اکبر» را پخش می‌کرد.

عصر دیروز توافق نهایی آتش‌بس در مصر، پس از 8 روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت 160 نفر صورت گرفت. در این تجاوز دستکم 1300 نفر زخمی شدند.

شامگاه دیروز، پس از اعلام آتش‌بس در غزه، صدها فلسطینی به خیابان‌ها آمدند و با پخش شیرینی و شکلات، خوشحالی خود را نشان دادند. این در حالی بود که رادیوهای محلی به مردم نوار غزه درباره این اقدام هشدار داده و اعلام کرده بودند که ممکن است این اعلام آتش‌بس صرفا یک فریب از سوی رژیم صهیونیستی باشد.

یکی از جوانان غزه با 3 دخترش سوار بر یک موتور سیکلت به خبرنگار الجزیره گفت: طی این 8 روز جنگ، ما تنها برای ادای نماز جماعت در مساجد مجاور منزلمان، خارج می‌شدیم اما اکنون در خیابان‌های غزه‌ایم تا این پیروزی را جشن بگیریم و این در حالی است که آنها در تل‌آویو، شکست‌خورده در خانه‌های خود هستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول