اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تولید شرکت دخانیات ایران:

زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در دخانیات فراهم است

خبرگزاری فارس: دخانیات ایران ظرفیت سرمایه‌گذاری گروه‌های سرمایه‌گذار خارجی را دارد.

زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در دخانیات فراهم است

 اسماعیل شرفی در حاشیه بازدید هیئت سرمایه‌گذار خارجی از دخانیات سقز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز، هدف از سفر این هیئت خارجی به شهرستان سقز را بازدید و بررسی امکانات و ظرفیت بسیار بالا ی این مجموعه از نظر فضا و امکانات، تجهیزات و انبار و سایر ملزومات بیان کرد.

 معاون تولید شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه امروز دغدغه مسئولان ایجاد اشتغال پایدار برای مردم است، افزود: این هیئت خارجی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بسیار علاقمند هستند تا در سقز سرمایه‌گذاری کنند و ما هم به عنوان شرکت دخانیات ایران باید بستر مناسب را برای سرمایه‌گذاری آنان فراهم کنیم.

وی با تقدیر از مسئولان استان به خاطر فراهم کردن شرایط حضور این هیئت خارجی در این شهرستان اظهار امیدواری کرد این مجموعه که هم اکنون نیمه فغال است در زمینه ایجاد اشتغال مولد فعال شود.

شرفی تصریح کرد: در حال حاضر شرایطی فراهم شده است تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بتوانند از امکانات موجود شرکت دخانیات ایران در راستای اشتغال استفاده کنند.

وی بر همکاری تمام دستگاه‌های دولتی برای فعال کردن این مجموعه که اشتغال صدها نفر را بدنبال خواهد داشت، تاکید کرد .

فرماندار شهرستان سقز به نیمه فعال بودن این مجموعه اشاره کرد و گفت: دخانیات شهرستان سقز در گذشته فعالیت گسترده‌ای داشت و با تعداد 600 نفر پرسنل و تولید شبانه‌روزی در زمینه اشتغالزایی بسیار خوب عمل می‌کرد.

نادر فخری افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد 106 نفر در این شرکت تولیدی با وجود برخورداری از 11 واحد انبار به متراژ 18 هزار و 181 مترمربع با ظرفیت نگهداری بیش از 2 هزار تن انواع توتون و سایر محصولات تولیدی، 7 هزار و 200 مترمربع سالن، هزار و 743 مترمربع ساختمان اداری و سالن غذاخوری در سه طبقه، باشگاه ورزشی با عضویت 600 نفر و ارائه خدمات فرهنگی ورزشی و دارا بودن امکانات مناسب به منظور تولید از جمله تاسیسات نیروگاه کم‌نظیر، کارگاه ساخت و تولید قطعات به کار اشتغال دارند.

فخری با تقدیر از تمام مسئولان استان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به فراهم کردن زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای فعال کردن این مجموعه، اشتغال پایدار را از ویژگی‌های این دولت دانست و گفت: ما هم به عنوان خادم مردم و به دنبال قول‌هایی که برای فعال کردن این مجموعه داده شده است، تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/79010/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول