اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تکرار سخنان تهدید آمیز نتانیاهو علیه مقاومت

خبرگزاری فارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی تهدید آمیز گفت: ما با در دست گرفتن شمشیر از نابودی اسرائیل جلوگیری می‌کنیم.

تکرار سخنان تهدید آمیز نتانیاهو علیه مقاومت

به گزارش فارس، نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که هفت روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد خطاب به رهبران حماس گفت با در دست گرفتن شمشیر از نابودی اسرائیل جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «ما به نشان صلح به سمت آن دسته از همسایه‌هایمان که با ما سر آشتی دارند، دست دراز کرده‌ایم اما در دست دیگرمان نیز برای آنها که می‌خواهند ما را نابود کنند، شمشیر حضرت داوود به دست داریم».

اظهارت نتانیاهو در حالی صورت گرفت که تهاجم اسرائیل به شهر غزه، که به «ستون ابرها» شهرت یافته، وارد هفتمین روز خود شده است. در این حملات که از روز چهارشنبه آغاز شده بیش از 130 فلسطینی کشته شده و بالغ بر 1100 نفر نیز زخمی شده‌اند.

در همین راستا، رسانه‌های خبری از موج جدیدی از حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی خبر داده‌اند که در جریان آن یک صهیونیست دیگر کشته شد.

 منابع اسرائیلی گفته‌اند بیش از 140 موشک به مناطق مختلف شهرک‌های صهیونیست‌نشین برخورد کرده است.

انتهای پیام/د.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول