اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

مقاومت غزه برگرفته از الگوی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر کشور گفت: حماس و مبارزان فلسطینی اذعان دارند که از مقاومت ملت ایران درس گرفته‌ و از آنان الگوبرداری کرده‌اند.

مقاومت غزه برگرفته از الگوی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گوهران، محمد ناظمی‌اردکانی امشب در جمع نمازگزاران این منطقه اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ما شاهد پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور هستیم.

وی افزود: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد پیشرفت‌های نظام هستیم به نحوی که امروز نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مطرح در دنیا شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران در موضع بین‌المللی کشوری تعیین‌کننده است، بیان داشت: امروز شاهد آن هستیم که ملت‌های مسلمان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران علیه حاکمان فاسد خود ایستاده‌اند.

ناظمی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات اسرائیل در چند روز گذشته به نوار غزه اضافه کرد: دیروز اگر اسرائیل جرأت می‌کرد هر کاری که می‌خواست علیه کشورهای مسلمان انجام بدهد امروز مقاومت جانانه در برابر او ایستاده است به نحوی که مردم غزه با مقاومت جانانه خود رژیم صهیونیستی را مجبور به آتش‌بس کردند.

به گفته وی حماس و مبارزان فلسطینی نیز اذعان دارند که از مقاومت ملت ایران درس گرفته‌اند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید قدر موفقیت‌ها را دانست و در مناطقی همانند بشاگرد که دیده می‌شود نظام توجه ویژه‌ای به آن دارد باید تلألو اندیشه‌های امام خمینی را دید.

ناظمی‌اردکانی بیان داشت: به برکات نظام اسلامی کسانی همانند والی که فرزندان این انقلاب هستند سختی‌ها را به جان خریدند و شعار انقلاب را در نقطه‌ای دور افتاده همانند بشاگرد عملیاتی و ترویج دادند به نحوی که توجه مردم ایران به این منطقه جلب شد.

ناظمی‌اردکانی که رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور نیز است، صبح امروز طی سفری دو روزه از ادارات و نمایندگی‌های ثبت‌احوال در شرق هرمزگان بازدید داشت.

وی همچنین فردا نیز از جزایر ابوموسی و قشم بازدید می‌کند.

انتهای پیام/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول