اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک افسر نظامی صهیونیست در حمله راکتی مقاومت به شدت زخمی شد

خبرگزاری فارس: رسانه‌های اسرائیلی از مجروح شدن یک افسر نظامی نیروهای ذخیره ارتش بر اثر حمله راکتی نیروهای مقاومت خبر دادند.

یک افسر نظامی صهیونیست در حمله راکتی مقاومت به شدت زخمی شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی «عاروتص‌شوع»، در حمله راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهر «نگو» در منطقه جنوبی «اشکول» یک افسر نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل، به شدت زخمی شد.

این افسر نظامی ارتش اسرائیل پس از آن مجروح شد که سامانه گنبد آهنین سعی بر مهار یک فروند راکت مقاومت که به سمت این شهر شلیک شده بود، کرد. پس از برخورد موشک گنبد آهنین با راکت مقاومت، ترکش‌های ناشی از انفجار با این افسر برخورد کرده و وی را به شدت مجروح کرده است.

نیروهای مقاومت از صبح امروز پاسخ شدیدی را به هجوم هوایی و دریایی اسرائیلی‌ها به غزه، آغاز کرده‌اند. «عاروتص‌شوع» شمار راکت‌هایی را که امروز به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده، بیش از  120 فروند گزارش داده است.

شهر «بئرسبع» نیز یکی دیگر از شهرهایی است که امروز به شدت هدف حمله قرار گرفته و اعداد زیادی راکت به سمت آن شلیک شده است. این حملات موجب انهدام چند خودرو و وارد آمدن خسارت شدید به چند ساختمان شده است.

شب گذشته ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد نیروهای مقاومت فلسطین از آغاز عملیات اسرائیل به غزه موسوم به «ستون ابرها»، 1128 فروند راکت به سمت نقاط مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند. این حملات در پاسخ به تجاوز هوایی اسرائیل و بمباران شدید غزه انجام می‌گیرد. در حملات یک هفته‌ای اسرائیل به غزه، حداقل 116 فلسطینی از جمله 24 کودک و 10 زن به شهادت رسیده‌اند. تعداد شهدای فلسطینی هم بیش از 900 نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول