اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شبکه المنار:

نیروهای مقاومت امروز 50 بار فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: نیروهای مقاومت فلسطین امروز در پاسخ به حملات هوایی و دریایی صهیونیست‌ها به غزه، حداقل 50 بار نقاط مختلف فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

نیروهای مقاومت امروز 50 بار فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه تلویزیونی المنار به نقل از خبرنگار خود در غزه اعلام کرد که گردان‌های القسام وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس از صبح امروز حداقل 50 موشک و راکت به شهرها و شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، موشک‌های فجر 5 نیز از جمله موشک‌هایی بوده که امروز هم به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که شهرهایی چون «بئرسبع»، «اسدود»، و «عسقلان» برخی از شهرهایی هستند که امروز هدف حمله نیروهای مقاومت قرار گرفته‌اند. تنها در شهر عسقلان برخورد راکت‌های مقاومت موجب انهدام چند خودرو و آسیب جدی به چند ساختمان شده است.  در این حملات چندین صهیونیست نیز زخمی‌ شده‌اند.

شب گذشته ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد نیروهای مقاومت فلسطین از آغاز عملیات اسرائیل به غزه موسوم به «ستون ابرها»، 1128 فروند راکت به سمت نقاط مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند که با این حساب تعداد راکت‌های شلیک شده به سمت اسرائیل به حدود 1200 فرودن رسیده است.

این حملات در پاسخ به تجاوز هوایی اسرائیل و بمباران شدید غزه انجام می‌گیرد. در حملات یک هفته‌ای اسرائیل به غزه، حداقل 110 فلسطینی از جمله 24 کودک و 10 زن به شهادت رسیده‌اند. تعداد شهدای فلسطینی هم بیش از 900 نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول