اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  فارس من

حزب نهضت اسلامی تاجیکستان:

بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی در تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأسف‌بار است

خبرگزاری فارس: حزب نهضت اسلامی تاجیکستان تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی در حل این مناقشات را به شدت محکوم کرد.

بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی در تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأسف‌بار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آسیای مرکزی، حزب نهضت اسلامی تاجیکستان ضمن محکوم کردن تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی را در حل این مناقشات تأسف‌بار خواند.

در جلسه‌ای که 29 آبانماه (19 نوامبر) در محل حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در رابطه با تهاجم رژیم صهیونیستی در نوار غزه تشکیل شد، حملات هوایی و نظامی رژیم غاصب اسرائیل به مردم بی‌گناه فلسطین در نوار غزه به شدت محکوم شد.

در این نشست عنوان شد: ما قانون حمایت از فلسطینیان را به رسمیت شناخته و به شدت عملکرد مجامع بین‌المللی که در رأس آنها آمریکا و برخی از کشورهای غربی قرار دارند در رابطه با اعمال جنایتکارانه و فشار رژیم جنایتکار اسرائیل بر مردم بی‌گناه فلسطین را محکوم می‌کنیم.

حزب نهضت اسلامی تاجیکستان و مردم بزرگ تاجیک از کنار این جنایات به راحتی عبور نمی‌کنند چون این مسأله به همه مسلمانان مربوط می‌شود.

در این نشست همچنین با انتقاد از ادعاهای حقوق بشری غرب اعلام شد، کجاست آن عدالتی که آمریکا و مجامع بین‌المللی از آن دم می‌زنند.

این نشست در حالی برگزار شد که پیش از این نیز نهضت اسلامی تاجیکستان از جامعه جهانی و نهادهایی که خود را حامی حقوق بشر و به خصوص کودکان می‌دانند، دعوت کرده بود هرچه سریعتر اقدامی عاجل برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی انجام دهند.

در همین حال «سید عمر حسینی» نماینده این حزب در پارلمان تاجیکستان با محکوم کردن این حملات گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی ثابت کرده است که به هیچ یک از قطعنامه‌های بین‌المللی پایبند نیست و از مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین به عنوان فرصتی برای ادامه اشغالگری و تجاوزات خود علیه ملت مسلمان فلسطین استفاده می‌کند.

همچنین رسانه‌های مطرح تاجیکستان نیز همچون «رادیو امروز»، «تاج نیوز» و «آسیا پلوس» ضمن انتشار و بازتاب لحظه به لحظه حمله اسرائیل به مناطقی از نواز غزه به انتقاد از سکوت غرب در برابر کشتار مردم بی‌دفاع غزه پرداختند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول