اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرائیل از تعلیق گزینه حمله زمینی به غزه خبر داد

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول اسرائیلی از تعلیق موقت گزینه حمله زمینی به نوار غزه در جریان تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به آتش‌بس خبر داد.

اسرائیل از تعلیق گزینه حمله زمینی به غزه خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس، یک مقام مسئول اسرائیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که تل‌آویو به منظور دادن فرصت به تلاش‌های دیپلماتیک برای آتش‌بس در غزه، گزینه حمله زمینی به نوار غزه را به تعلیق در آورده است.

این در حالی است که تقریبا از روز دوم تجاوز به غزه، منابع صهیونیستی با به راه انداختن جنگ روانی از احتمال حمله زمینی به نوار غزه سخن به میان می‌آوردند که با پاسخ قاطع گروه‌های مقاومت مواجه شدند. نیروهای مقاومت در واکنش به این تهدید اعلام کردند که در صورت حمله زمینی اسرائیل به غزه، این منطقه به گورستان سربازان صهیونیست تبدیل خواهد شد.

تاکنون «بان کی‌مون» دبیرکل سازمان ملل، «وستروله» وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌اند و قرار است امروز «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه آمریکا به تل‌آویو سفر کند تا چهارشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار نماید.

از سوی دیگر تلاش‌هایی در قاهره برای پایان دادن به تجاوز اسرائیل به غزه در جریان است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول