اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پاسخ قاطع مقاومت به جوسازی ضد ایرانی رسانه‌های غربی و صهیونیستی

خبرگزاری فارس: مقاومت فلسطین در واکنش به جوسازی های ضد ایرانی رسانه‌های غربی و صهیونیستی در مسئول دانستن ایران برای آغاز جنگ غزه پاسخ قاطعی به این ادعاها داد.

پاسخ قاطع مقاومت به جوسازی ضد ایرانی رسانه‌های غربی و صهیونیستی

به گزارش فارس، «زیاد النخاله» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌‌‌‌وگو با شبکه خبری المنار لبنان با اشاره به طرح آتش بس صهیونیست‌ها تاکید کرد که اسرائیل برای فرار از حمله زمینی به غزه این گزینه را در پیش گرفته است، چرا که توان پرداخت هزینه های این حمله و ادامه جنگ را ندارد.

وی با تاکید بر آمادگی مقاومت برای مقابله با تجاوز زمینی تاکید کرد که این تجاوز در صورت انجام تهدیدی برای اسرائیلی هاست، این در حالی است که حملات کنونی نیز به اهداف خود نرسیده است و این مقاومت است که صید گرانبهایی به دست آورده و به عمق خاک اسرائیل دست یافته و نخست وزیر و سران جنگی این رژیم را به پناهگاه ها کشانده است.

النخاله در مورد تلاش‌ها برای آتش‌بس گفت که این جنبش به دنبال به دست آوردن آتس بسی است که کرامت فلسطینی ها را بر اساس معیارها و نه شرط‌ها حفظ کند، در رأس این شروط رفع محاصره غزه و راه اندازی گذرگاه رفح به صورت طبیعی و رفتار طبیعی با فلسطینی ها در فرودگاه ها از جمله فرودگاه قاهره است.

وی در مورد جنجال تبلیغاتی ضد ایرانی رسانه های غربی و صهیونیستی که جنگ کنونی را ناشی از تحریک ایرانی ها قلمداد کرده‌اند، گفت: آیا ایران به اسرائیل گفت که احمد الجعبری را بکشند تا اوضاع متشنج شده و جنگ آغاز شود؟

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول