اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

فصلنامه دانشگاه فیروزکوه رتبه علمی پژوهشی کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: فصلنامه مدل‏سازی اقتصادی این دانشگاه موفق به کسب رتبه علمی پژوهشی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

فصلنامه دانشگاه فیروزکوه رتبه علمی پژوهشی کسب کرد

علی مهدی‏‌زاده‏اشرفی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با تلاش معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، مدیرمسئول، سردبیر و هیئت تحریریه فصل‏نامه مدل‌‏سازی اقتصادی این دانشگاه، این فصل‏نامه موفق به کسب رتبه علمی پژوهشی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

وی تصریح کرد: از این فصل‏نامه علمی پژوهشی تاکنون بیش از 15 شماره منتشر شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: یکی از برنامه‏‌های این دانشگاه توسعه کمی و کیفی مجلات علمی تا سطح علمی پژوهشی است.

مهدی‏‌زاده‏اشرفی ادامه داد: هم‏اکنون مجلاتی با موضوعات مدیریت و ریاضیات نیز در مسیر اخذ مجوز و کسب رتبه‏‌های علمی هستند.

وی گفت: امیدواریم این بستر به گونه‏ای فراهم شود که محققان، اساتید و دانشجویان علاقه‏‌مند به انتشار و یا بهره‏‌برداری علمی از مقالات در سطح کیفی علمی پژوهشی بتوانند به آسانی به آن دست پیدا کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از همه اساتید و همکارانی که در زمینه کسب این موفقیت علمی تلاش کردند، به ویژه از اشخاصی همچون اسماعیل ابونوری مدیرمسئول، مهرگان سردبیر و محمود محود مدیر داخلی این فصل‏نامه تقدیر کرد.

مهدی‏‌زاده‏اشرفی با بیان اینکه اعتبار هر کار علمی به محتوای آن بستگی دارد، تاکید کرد: فصل‏نامه مدل‏‌سازی اقتصادی از نظر محتوای علمی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و این مدیون تلاش شبانه‏‌روزی اعضای هیئت تحریریه و داوران مقالات فصل‏نامه است.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول