اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

سامانه 137 راهی مناسب برای کاهش فاصله با شهروندان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر بر فعالیت سامانه 137 شهرداری تأکید کرد و آن را راهی مناسب برای کاهش فاصله با شهروندان دانست.

سامانه 137 راهی مناسب برای کاهش فاصله با شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: باید در راستای رفع مشکلات در عرصه راه‌اندازی سامانه 137 شهرداری اقدام و از تجارب دیگر شهرها نیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سامانه 1888 نیز در شوشتر باید راه‌اندازی شود، افزود: باید فعالیت سامانه 137 را نهادی در شهرداری رصد کند و سامانه 1888 برای این منظور در نظر گرفته شده است که باید در راستای تأسیس هم‌زمان این دو واحد در شهرداری شوشتر اقدام کنیم.

رسولی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این واحدها در شهرداری شوشتر تاکید کرد: باید فاصله موجود بین شهرداری و مردم کاهش یابد تا مردم بتوانند مشکلات خود را با شهرداری در میان بگذارند.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: شهرداری باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خود تلاش بیشتری کند و باید تسریع در اجرای پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

رسولی افزود: مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید زمان اجرای پروژه‌ها به حداقل کاهش یابد.

وی تاکید کرد: اجرای کُند پروژه‌های شهرداری شوشتر باعث می‌شود تا شیرینی اجرای پروژه‌های عمرانی در کام مردم تلخ شود و باید با تسریع در اجرای پروژه‌ها در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول