اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

روند پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل کند است

خبرگزاری فارس: فرماندار نور گفت: روند کند پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل تنش‌زا شد.

روند پروژه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل کند است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالغدیر مشایخی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل، بیان داشت: کندی روند کار پیمانکار و تصادفات این محور نگرانی‌ها را برای ما و اهالی افزایش داده و با نامساعد شدن هوا و توقف کار باید منتظر تنش‌های اجتماعی باشیم.

فرماندار نور اختلاف سطح در حاشیه محور و آبگرفتگی ناشی از بارندگی را موجب کورشدن دید و خطرناک‌شدن تردد خودروها عنوان کرد و ابراز داشت: این عوامل باعث تشدید تصادفات و عدم توانایی کنترل و واژگونی خودروها می‌شود که خسارات مالی و جانی به دنبال دارد و ما باید پاسخگو باشیم.

وی اظهار داشت: ناامنی ترافیکی در این محور همه خانواده‌ها به ویژه خانواده‌هایی که فرزندان محصل و دانشجو دارند را نگران کرده و از اعزام فرزندانشان به محیط تحصیل علم واهمه دارند و می‌گویند اعزام آنان با ما است ولی نمی‌دانیم که برمی‌گردند یا نه.

این مسئول اذعان کرد: توقع این مردم از ما مسئولان و پیمانکاران به حق، شرعی و قانونی است و انتظار دارند با صداقت و سلامت در اجرای عملیات و ایمن‌سازی مسیر تسریع داشته باشیم.

مشایخی وجود ابنیه در مسیر محور از جمله پل‌های دست نخورده را مشکل‌ساز دانست و افزود: در بعضی از مسیر که دو طرف لاین محور آسفالت شده است راننده را با اطمینان خاطر وارد مسیر می‌کند اما ناگهان با باریکی محور و دهنه باریک پل مواجه می‌کند که در نتیجه به دلیل ناآشنایی و کنترل نشدن به موقع امکان هرگونه حادثه وجود دارد، بنابراین تدابیر لازم همراه با نصب علائم راهنمایی و رانندگی ضرورت ایمن‌سازی مسیر است.

فرماندار نور تصریح کرد: ما نباید منتظر حادثه باشیم و تنش اجتماعی ایجاد شود تا پیگیر کار شده و تسریع در کار داشته باشیم، پیمانکار باید برای رفع نگرانی اجتماعی در اجرای کار تسریع کند و ما هم وظیفه داریم با پیگیری و نظارت در صورت عدم توانایی پیمانکار اقدامات قانونی اعمال و پیمانکار توانمند را جایگزین کنیم.

انتهای پیام/86003/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول