اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جایگزینی تراکتورهای فرسوده از سال آینده

تراکتورهای نو به مزارع ایران می‌آیند

خبرگزاری فارس: رئیس کمسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌شود از سال آینده طرح تعویض تراکتورهای فرسوده اجرا شود.

تراکتورهای نو به مزارع ایران می‌آیند

رضا رحمانی امروز در حاشیه بازدید اعضای این کمیسیون از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: رایزنی‌هایی با دولت به منظور اختصاص اعتبار متناسب با اهمیت طرح و حجم کار در نظر  گرفته شده صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن این طرح اضافه کرد: اجرایی شدن طرح تعویض تراکتورهای فرسوده از جهات مختلف از صرفه‌جویی در مصرف سوخت تا مسائل زیست‌محیطی و بالا بردن راندمان و بهره‌وری بخش کشاورزی اهمیت داشته و تاثیرگذار است.

رئیس کمسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد در بودجه سال آینده دولت اعتبار این طرح پیش‌بینی و اختصاص یابد.

رحمانی حمایت از طرح‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی را از اهداف اصلی کمیسیون صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان با تهاجمات جدید اقتصادی می‌خواهند صنعت کشور را مختل کنند تراکتورسازی این شرایط تهدید را به فرصت تبدیل کرده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تراکتورسازی را در صنعت استان، کشور و منطقه تاثیرگذار دانست و افزود: کمیسیون صنعت، معدن و تجارت بر طرح‌های توسعه‌ای در این مجموعه هم از حیث محصولات جدید و هم قطعات و موادی مرتبط با این مجموعه تاکید دارد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول