اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرخس:

قطار سانحه دیده در سرخس باری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرخس با بیان اینکه قطار سانحه دیده در سرخس باری است، گفت: محدوده خارج شدن قطار از ریل مربوط به ایستگاه گنبدلی بوده است.

قطار سانحه دیده در سرخس باری است

علی محمددوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این قطار حدود ساعت 6:30 دقیقه صبح از مسیر فرعی که به سمت پالایشگاه سرخس در حال حرکت بود که از ریل خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه این قطار از نوع باری بوده است تصریح کرد: قطار مذکور برای بارگیری گوگرد به سمت پالایشگاه در حرکت بوده که در فاصله 6 هزار و 300 مانده به پالایشگاه از ریل خارج می‌شود.

فرماندار سرخس با بیان اینکه محدوده خارج شدن قطار از ریل مربوط به ایستگاه گنبدلی بوده است خاطرنشان کرد: این محدوده به گونه‌ای است که در اطراف آن آبادی، منزل مسکونی و یا دیگر مقوله‌هایی از این دست وجود ندارد، لذا هیچ‌گونه خسارت مالی به اطراف وارد نشده است.

محمد‌دوست دلیل خارج شدن قطار از ریل را نامعلوم دانست و افزود: برخی فرسایش زمین را برای این اتفاق مقصر می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه تا فردا مسیر مذکور به حالت عادی بر می‌گردد متذکر شد: در حال حاضر نیز راه‌آهن بسته نشده است زیرا این ریل اختصاصی و دور از دسترس اماکن جمعی است.

فرماندار سرخس در ارتباط با خسارت‌های وارد شده به قطار تصریح کرد: حدود 9 واگن و لوکوموتیو این قطار دچار مشکل شده‌اند و به طرق مختلف آسیب دیده‌اند که برآورد میزان خسارت نیاز به بررسی‌های فنی دارد.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول