اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دو انفجار در تل‌آویو/ 7 زخمی در جنوب فلسطین اشغالی

خبرگزاری فارس: نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به تهاجم شب گذشته جنگنده‌های اسرائیلی به غزه، بار دیگر تل‌آویو و چندین شهر دیگر اسرائیل را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

دو انفجار در تل‌آویو/ 7 زخمی در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش فارس، شبکه بی‌بی‌سی به نقل از خبرنگاران خود در تل‌آویو از شنیده شدن صدای آژیر هشدار حملات موشکی در این شهر خبر داد.

همزمان خبرگزاری رویترز، به نقل از شاهدان عینی گزارش داده است که پس از شنیده شدن صدای آژیر، صدای دو انفجار نیز در تل‌آویو به گوش رسیده است. این چهارمین روز پیاپی است که موشک‌های مقاومت فلسطین به «تل‌آویو» می‌رسد.

گردانهای القسام اعلام کرد که با موشک از نوع ۷۵ تل آویو را هدف قرار داده است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» این خبر را تائید کرده و اعلام کرده که دو راکت فلسطین در آسمان تل‌آویو توسط سامانه گنبد آهنین مهار شده‌اند.

این روزنامه همچنین به صدا درآمدن آژیر هشدار حملات موشکی در «اشکول»، «عسقلان»، «بئر تویا»، «اشدود» و «کریات ملخی» را گزارش کرده است.

هاآرتص در خبری فوری هم اعلام کرده است که 4 راکت نیروهای مقاومت فلسطین به محوطه باز شورای محلی شهر «شعار هگنو» اصابت کرده است.

پلیس اسرائیل هم اعلام کرده است که بر اثر برخورد دو فروند راکت با یک ساختمان 4 طبقه و یک خودرو پارک شده در شهر «عسقلون» 7 اسرائیلی زخمی شده‌اند.

حملات راکتی امروز نیروهای مقاومت در پاسخ تهاجم گسترده شب گذشته صهیونیست‌ها به غزه انجام گرفته است. صهیونیست‌ها از شب گذشته تاکنون حداقل 70 نقطه در غزه را هدف قرار داده‌اند که بر اثر آن ۵ کودک فلسطینی شهید شده‌اند. اسرائیلی‌ها از روز چهارشنبه تاکنون حداقل 50 فلسطینی را شهید و بیش از 500 نفر را نیز زخمی کرده‌اند. حداقل 150 نفر از این زخمی‌ها کودک هستند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول