اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

رئیس اسلامگرایان پارلمان الجزایر در گفت‌وگو با فارس:

حمایت عملی ایران از غزه شایسته قدردانی است/ سایه ترس به تل‌آویو منتقل شود

خبرگزاری فارس: «نعمان لعور» رئیس فراکسیون احزاب سبز الجزایر در مجلس ملی این کشور با قدردانی از حمایت ایران از مقاومت فلسطین در غزه، گفت: حمایت ایران از مردم غزه، فقط کلامی نبوده و در عمل ثابت شده است.

حمایت عملی ایران از غزه شایسته قدردانی است/ سایه ترس به تل‌آویو منتقل شود

«نعمان لعور» رئیس فراکسیون احزاب سبز الجزایر در مجلس ملی این کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در الجزیره، سازمان‌ها و نهادهای عربی را به اقدام عملی برای توقف تجاوز صهیونیست‌ها به غزه فراخواند.

وی با اشاره از استفاده مقاومت از موشک‌های ایرانی در مقابله با اسرائیل گفت: باید از هرگونه حمایت از قضیه فلسطین و مردم آن در صحنه عملی، قدردانی شود زیرا این حمایت از مردمی است که در حال قربانی شدن هستند.

این مسؤول الجزایری تاکید کرد که مردم فلسطین به حمایت عملی و نه فقط کلامی نیاز دارند و باید سایه ترس و وحشت از غزه به تل آویو منتقل شود.

وی در ادامه گفت: مردم غزه بهای مزایده های انتخاباتی بین راستگرایان افراطی و چپ‌گراهای اسرائیلی را می‌پردازند آن هم در شرایطی که عرب‌ها فقط تماشاگر هستند.

وی از کسانی که در قبال تجاوز اسرائیل به غزه موضع روشنی اتخاذ کرده و از حرف فراتر رفته‌اند، به ویژه  مصر و تونس، قدردانی کرد

النعمان تحرک عملی در پاسخ به خواسته‌های ملت فلسطین و حمایت از آن تحت عنوان بشر دوستی و نه حمایت از عرب‌ها و مسلمانان را خواستار شده و این سوال را مطرح کرد که چگونه می توان در حالی که ملتی به قتل می رسد و در محاصره قرار دارد، فقط نظاره گر بود؟

وی در پایان موضع محمد مرسی رئیس جمهور مصر را در خور قدردانی دانسته و گفت این گام نخست برای دفاع از مردم غزه است که باید با گام‌های عملی بعدی پشتیبانی شود زیرا موضع مرسی واکنش طبیعی اما ناکافی است.

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول