اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هیگ خواستار توقف خشونت‌ها در غزه شد

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با «رادیو۴ بی‌بی‌سی» از رژیم صهیونیستی و فلسطین خواست که تمامی تلاش خود را برای پایان دادن به خشونت‌ها در غزه به کار گیرند.

هیگ خواستار توقف خشونت‌ها در غزه شد

به گزارش فارس، «ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس در حالیکه چند روز مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی در نوار غزه را برگردن حماس انداخته بود، روز گذشته در مصاحبه با «رادیو4 بی بی‌سی» از رژیم صهیونیستی و فلسطینیان خواست تا تمامی تلاش خود را برای توقف خشونت‌ها در غزه به کار گیرند.

وی بار دیگر در این مصاحبه مسئولیت این تجاوز رژیم صهیونیستی را برگردن حماس انداخت و گفت: آنچه که به پایان دادن هرچه سریعتر این خشونت‌ها منتهی می‌شود، این است که حماس حملات موشکی به اسرائیل را متوقف کند.

هیگ ادامه داد: البته به طور قطع، مسئولیت‌هایی نیز برگردن اسرائیل است.

وزیر خارجه انگلیس تأکید کرد که با همتای صهیونیستی خود صحبت کرده و از او درخواست کرده تا تمامی تلاش خود را برای کاهش تنش‌ها به کار گیرد و از تمامی فرصت‌ها برای آرام کردن اوضاع استفاده کند و قوانین بین‌المللی بشردوستانه را نیز رعایت کنند.

هیگ سپس تصریح کرد: دو طرف مسوول هستند تا به این خشونت‌ها پایان دهند.

در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد، بیش از هزار نقطه از قلمرو فلسطینیان هدف قرار گرفت و 52 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 450 نفر نیز زخمی شدند که 150 نفر از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول