اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گردان‌های قسام خبر داد

900 بار حمله موشکی به اسرائیل و ساقط کردن یک هواپیمای اف 16

خبرگزاری فارس: گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد این گردان‌ها بیش از 900 حمله موشکی علیه شهرهای رژیم اشغالگر بویژه علیه تل‌آویو و قدس اشغالی طی چند روز گذشته انجام داده است.

900 بار حمله موشکی به اسرائیل و ساقط کردن یک هواپیمای اف 16

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری معا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها طی چند روز گذشته 900 حمله موشکی علیه شهرهای رژیم اشغالگر، تل‌آویو و قدس به عنوان بخشی از بانک اهداف این گردان‌ها انجام داده‌اند.

ابوعبیده همچنین ساقط کردن جنگنده رژیم صهیونیستی بر فراز دریای غزه و یک هواپیمای بدون خلبان را پذیرفت.

ابوعبیده اظهار داشت که گردان‌های قسام پایگاه‌های نظامی و مهم اسرائیل و نیز پایگاه هوایی و زمینی و باند فرود هواپیماها را هدف قرار داده‌اند و این حملات باعث شده که 5 میلیون اسرائیلی به پناهگاه‌ها پناه ببرند.

وی همچنین گفت که مبارزان این گردان‌ها یک پایگاه نظامی مهم در گوش عتصیون را هدف قرار داده و جیپ نظامی اسرائیلی را در عمق 3 کیلومتری نوار غزه منهدم کردند.

وی در خصوص موشک 75 M که صهیونیست‌ها را غافلگیری کرد، گفت که این موشک صد‌در‌صد ساخت فلسطین است و برای حمله موشکی به تل‌آویو و قدس مورد استفاده قرار گرفت و همچنین از موشک فجر 5 برای حمله به تل‌آویو و یک پایگاه در قدس در روز جمعه و عصر شنبه استفاده شد.

ابوعبیده تاکید کرد که این دوره حملات آخرین دوره نخواهد بود بلکه آغازی برای آزادسازی فلسطین است.

وی به رژیم اشغالگر نسبت به هر گونه اندیشه حمله زمینی به غزه هشدار داد و از رهبران اسرائیل خواست تا به حقیقت اعتراف کنند و افزود: اگر جرأت دارید به خسارت‌های حقیقی و تعداد نظامیان کشته شده اعتراف کنید. 

ابوعبیده از امت عربی و اسلامی خواست تا همه ظرفیت‌های خود را برای یاری فلسطین و قدس بکار گیرند.

گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد که این آغازی برای جنگ آزادسازی فلسطین است و این گردان‌ها در جنگ گذشته 22 روز پایداری کرد و اکنون آمادگی بیشتری دارد و موشک‌باران شهرهای اسرائیل امروز در مقایسه با جنگ قبلی 10 برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول