اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

«حزب رفاه ملی افغانستان»:

کشورهای اسلامی روابط تجاری و دیپلماتیک با اسرائیل را قطع کنند

خبرگزاری فارس: حزب رفاه ملی افغانستان با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه ترور معاون فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» و حمله اسرائیل به نوار غزه از کشورهای اسلامی خواست روابط تجاری و دیپلماتیک خود را با اسرائیل قطع کنند.

کشورهای اسلامی روابط تجاری و دیپلماتیک با اسرائیل را قطع کنند

به گزارش فارس، در این بیانیه آمده است: رژیم اسرائیل با ترور احمد الجعبری و حمله به به نوار غزه صفحه دیگری بر جنایات خود افزوده است.

حزب رفاه ملی افغانستان خاطر نشان کرد: این حزب به عنوان یک جریان اسلامی ضمن حمایت و پشتیبانی از انتفاضه فلسطین، از سازمان همکاری کشورهای اسلامی درخواست کمک می‌کند و انتظار دارد این سازمان با برگزاری جلسه‌ای تدابیر و سیاست مشخصی را اتخاذ کند تا ملت فلسطین از این وضعیت نجات یابند.

بیانیه می‌افزاید: حداقل کار ممکن توسط کشورهای اسلامی این است که روابط تجاری و دیپلماتیک خود را با رژیم غاصب صهیونیستی قطع کنند.

حزب رفاه ملی در بیانیه خود از مردم مظلوم فلسطین خواست برای مقابله با رژیم سفاک اسرائیل اتحاد، وحدت و یکدلی خود را حفظ کرده و با توکل به خدا و مقاومت در برابر رژیم جعلی اسرائیل قبله اول مسلمین را آزاد کنند.

به نقل از «خبرگزاری افغان ایرکا» در بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان از سازمان ملل متحد و کشورهای جهان خواسته شده است که اقدامات جنایت‌کارانه و تروریستی اسرائیل را محکوم کرده و برای همدردی با ملت رنج دیده فلسطین، رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل را تحت فشار قرار دهند تا از اقدامات وحشیانه علیه مردم بی دفاع غزه دست بر دارد.

روز گذشته رئیس جمهور افغانستان با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار زنان و کودکان، خواستار توقف فوری این حملات شد.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حامد کرزی ضمن همدردی با مردم فلسطین خواستار توقف کشتار مردم در حملات اسرائیل شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول