اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش ترکیه به بی‌تفاوتی اتحادیه اروپایی در برابر جنایات اسرائیل در غزه

خبرگزاری فارس: وزیر امور اتحادیه اروپایی ترکیه با اشاره به کشتار زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه توسط صهیونیست‌ها به بی تفاوتی اتحادیه اروپایی در برابر این جنایات واکنش نشان داد.

واکنش ترکیه به بی‌تفاوتی اتحادیه اروپایی در برابر جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، «اگه من باغیش» وزیر امور اتحادیه اروپایی ترکیه با اشاره به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی در نوار غزه توسط صهیونیست‌ها، در واکنش به بی تفاوتی اتحادیه اروپا در مقابل این جنایات هولناک گفت: در نوار غزه کودکان فلسطینی در آغوش پدر و مادران خود جان می‌بازند ولی صدایی از اتحادیه اروپا بلند نمی‌شود.

باغیش که در مراسم افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول سخن می‌گفت در ادامه خطاب به روزنامه نگاران و نویسندگان رسانه‌های جهان به عنوان نماینده وجدان جامعه جهانی از آنان خواست تا برای توقف این جنایات صدای خود را بلند کنند.

به گفته منابع خبری جنگنده‌های ارتش صهیونیستی تنها در طول شب گذشته حداقل 70 حمله هوایی بر فراز غزه انجام دادند که بر اثر این حملات 2 کودک فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند. در مجموع از چهارشنبه تاکنون 50 شهروند فلسطینی در حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول